Sunday, April 3, 2011

„სპაიდერი“ – „ვისმანის“ კონცეპტუალური ექსპერიმენტი

Wiesmann Spyder Concept

3 აპრილი

გერმანული კომპანია „ვისმანი“ თავისი სპორტული ავტობოლებითაა ცნობილი, რომლებიც დამახასიათებელი გარეგნობით, ტემპერამენტით და მდიდრული ინტერიერებით გამოირჩევა. თუმცა ჟენევის გამოფენის დამთვალიერებელს, ამ კომპანიის სტენდზე სრულიად განსხვავებული სტილის ავტომობილი - ღია „სპაიდერი“ დახვდათ.

კომპანიის წარმომადგენელთა განცხადებით, ეს კონცეპტუალური ავტომობილი, ბრენდის თაყვანისმცემელთა თხოვნბის და რჩევების გათვალისწინებით შეიქმნა. მტავარი თხოვნა კი მძლავრი და მსუბუქი, თითქმის სარბოლი ავტომობილის შექმნა იყო.

„ვისმან სპაიდერი“ „ბეემვეს“ წარმოების ბენზინის 4.0-ლიტრიანი V8 ძრავითაა აღჭურვილი, რომელიც 420 ცხენის ძალას და 400 ნიუტონმეტრს გამოიმუშავებს. ძრავი ბაზაშია განლაგებული. უცნობია ტრანსმისიის ტიპი და საფეხურების რაოდენობა. სამაგიეროდ, კომპანიის მიერ გავრცელებულ პრეს რელიზში აღნიშნულია, რომ ამ აგრეგატის დახმარებით, ორადგილიანი ღია ავტომობილი, რომელსაც არც კარი გააჩნია და არც საქარე შუშა და რომელიც 1000 კილოგრამს იწონის, „სპაიდერს“ სტანდარტული აჩქარებისთვის (0-100 კმ/სთ) 4 წამზე ნაკლები ჰყოფნის, მისი მაქსიმალური სიჩქარე კი 290 კმ/სთ-ია.

„ვისმანი“ აცხადებს, რომ კონცეპტუალური „სპაიდერი“ , კომპანიის ისტორიაში ყველაზე ექსტრემალური ავტომობილია. ძრავის და ტავად ავტომობილის ტექნიკურ-დნმიკური მახასიათებლების გარდა, მის ტემპერამენტზე ის ფაქტიც მიგვანიშნებს, რომ მას არ აქვს საქარე შუშა და კარები. ამიტომ, აუცილებელია, რომ პილოტმა (ადამიანს, რომელიც ამ მანქანის საჭეს მიუჯდება, უბრალოდ მძღოლს ვერც უწოდებ) თავი შლემით დაიცვას. ამასთან, ავტომობილის გადაბრუნების შემთხვევაში, მასში მსხდომთა თავებს უსაფრთხოების რკალებიც დაიცავს.

ჯერჯერობით, „ვისმანი“ ამ ავტომობილის სერიულ წარმოებას არ აპირებს. სამაგიეროდ აცხადებს, რომ „სპაიდერი“ იმისთვის გამოიფინა, რომ პოტენციური მყიდველის აზრი შეისწავლოს და განსაზღვროს, რამდენად წარმატებული შეიძლება იყოს ასეთი ავტომობილი ბაზარზე, რომელიც მწარმოებლებს მცირე შეცდომასაც არ პატიობს.

მართალია, „ვისმანი“ კონცეპტუალურ „სპაიდერს“ სტუდიურ ავტომობილს უწოდებს, მაგრამ ჟენევაშივე გავრცელდა ინფორმაცია იმის შესახებ, რომ გერმანული კომპანია უკვე მის სერიულ ვერსიასაც ამზადებს, რომელსაც ჟენევაშივე, მერმისს წარადგენს.

მაკო.....

No comments:

Post a Comment