”პეჟო 207” სახეს იცვლის
Peugeot 207 Facelift
30 ივნისი
ფრანგულმა კომპანია ”პეჟომ” თავისი პოპულარული ჰეჩბეკი 207 და მის ოჯახში შემავალი ყველა მოდოფიკაცია განაახლა. ახალი ავტომობილის სურათები პირველად ინტერნეტით, ინგლისურმა ჟურნალმა ”აუტოქარმა” გაავრცელა. მათ მიხედვით შეიძლება იმის თქმა, რომ ავტომობილი ახალი კორპორატიული სტილის შესაბამისად შეიცვალა.
განსაკუთრებით თვალში საცემია ცვლილება, რომელიც 207-ის წინა ნაწილმა განიცადა. გაიზარდა რადიატორის ბადე, რომელიც კვლავ ტრაპეციის ფორმისაა, თუმცა უწინდელზე განიერია და ბამპერს თითქმის მთელ სიგანეზე გაჰყვება. თავად ბამპერი ორსეგმენტიანია. მისი ძირითადი ნაწილი, რომელიც შავადაა შეღებილი, რადიატორს შუაზე, ორ არათანაბარ სეგმენტად ჰყოფს, შემდეგ კი ის ძარის გვერდითა პანელებზე (ფრთებზე) გადადის და ავტომობილის ფერს ღებულობს. ბამპერის ამ ნაწილს თავისუფლად შეიძლება ეწოდოს ფსევდობამპერი, რადგან ის უფრო დეკორატიულ დატვირთვას ატარებს.
ნისლსაწინააღმდეგო ფარები ბამპერის ქვეშ, წინა პანელის ნაპირებშია განლაგებული, უკანა სტოპ-ფარები კი შუქ-დიოდების სისტემებია და გაცილებით მკვეთრ, თუმცა ნაკლებად შემაწუხენელ განათებას იძლევა და რაც მთავარია, დღისითაც ადვილად გარჩევადია.
მართალია, ახალი 207-ის ინტერიერის ფოტოები არ გავრცელებულა, თუმცა ”აუტოქარი” გვაუწყებს, რომ სალონში ყველაზე დიდი ცვლილება ხელსაწყო-მაჩვენებელთა დაფამ განიცადა. მის ცენტრალუ ადგილზე მოთავსდა მოზრდილი ეკრანი, რომელზეც შესაძლებელია არამხოლოდ ავტომობილის ძირითადი აგრეგატების და დამხმარე სისტემების მონაცემთა გამოტანა, არამედ მულტიმედიური და სანავიგაციო მონაცემების ნახვაც.
ძრავების გამაში 12 აგრეგატია. მათგან რამდენიმე გამონაბოლქვზე ევრო 5 სტანდარტს შეესაამება, ერთი კი - 1.4-ლიტრიანი ტურბოდიზელი, ყოველი კილომეტრის გავლისას, ატმოსფეროში მხოლოდ 99 გრამ CO2-ს გამოჰყოფს.
ახალი 207-ის შესახებ, უფრო დაწვრილებით ინფორმაციას თავად ”პეჟო” მოგვიანებით, გაყიდვების დაწყებამდე რამდენიმე დღით ადრე გამოაქვეყნებს. გაყიდვები კი აგვისტოში უნდა დაიწყოს.
No comments:
Post a Comment