Friday, June 12, 2009

შეცვლილი გეგმები

კრიზისი რომ არა, ”ჯენერალ მოტორსი” გასულ ნოემბერში პლაგ-ინ ჰიბრიდული სისტემით აღჭურვილი უგზოობის ”სატურნ ვიუს” გაყიდვების დაწყებას გეგმავდა. დღეს კომპანია გაკოტრების რეჟიმში მუშაობს, ”სატურნს” კი ჰყიდის. შედეგად, მისი გეგმებიც შეიცვალა - ”სატურნის” ბრენდის ნაცვლად, იმავე ტექნოლოგიით, ”გენერლები” ბაზარზე სხვა ავტომობილს - ქროსოვერ ”შევროლე ეკვინოქსს” გამოუშვებენ.

მაგრამ ერთი პრობლემა მაინც წარმოიქმნა - ”სატურნ ვიუსთვის” გათვალისწინებული იყო 3.6-ლიტრიანი V6 ძრავი და ორსაფეხურიანი ჰიბრიდული სისტემა. ”ეკვინოქსი” (სურათზე) კი ბენზინის 3.0-ლიტრიანი V6 ძრავითა და ასევე ორსაფეხურიანი ჰიბრიდული სისტემით აღიჭურვება. მისი მომზადებისთვის მეტი დროა საჭირო. შესაბამისად, მისი პრემიერაც ორი წლის დაგვიანებით შედგება.

რაც შეეხება ორსაფეხურიან ჰიბრიდულ სისტემას, ის ”ჯენერალ მოტორსმა” ”მერსედეს-ბენცთან” და ”ბეემვესთან” კოოპერაციით შეიმუშავა და იყენებს ისეთ მოდელებზე, როგორებიცაა ”შევროლე ტაჰო” და ”შევროლე სილვერადო”, ასევე ”GMC სიერა” და ”GMC დენალი” და ჰიბრიდული ”კადილაკ ესკალადი”.

No comments:

Post a Comment