”ჯენერალ მოტორსის” რეკორდული გაყიდვები ჩინეთში
2 ივლისი
იმ დროს, როდესაც ”ჯენერალ მოტორსის” ბედი აშშ-ის გაკოტრების საქმეთა სასამართლოსთვისაა მინდობილი, ამერიკული კომპანია ჩინეთის ბაზარზე გაყიდვების რეკორდულ მაჩვენებლებს აღწევს. რიცხვების ენაზე, ”გენერლებმა” და მათმა ერთობლივმა საწარმოებმა ცისქვეშეთში ამ წლის პირველ ექვს თვეში უკვე 814 442 ავტომობილის გაყიდვა მოასწრეს, რაც წინა წლის ანალოგიური პერიოდის ასევე რეკორდულ მაჩვენებელზე 38 პროცენტით მეტია.
”ჩინეთის საავტომობილო ბაზარი ყოველგვარ მოლოდინს აჭარბებს. ზრდა გამოწვეულია როგორც მთავრობის მიერ გატარებული სტიმულირების ღონისძიებებით, ასევე პროვინციულ საშუალო ზომის ქალაქებში პირად ტრანსპორტზე მზარდი მოთხოვნით”, - ამბობს ”ჯენერალ მოტორსის” ჩინური შტოს პრეზიდენტი კევინ უეილი.
ამერიკული კომპანიის ჩინური მედროშე ისევ მარკა ”ბიუიკია”, რომლის გაყიდვებიც 34 პროცენტითაა გაზრდილი. ამ მარკის მოდელებიდან კი ჩინელებში ყველაზე მეტი პოპულარობით ქვესაშუალო კლასის სედანი ”ექსსელი” (სურათზე) ლიდერობს (115 877 გაყიდული ავტო). ასევე იზრდება საშუალო ზომის სედან ”რეგალის” პოპულარობა. გასულ ექვს თვეში სულ 35 729 ცალი ”რეგალი” გაიყიდა. მალე დაიწყება კიდევ ერთი საშუალო კლასის (ოღონდ პრემიუმ) სედანის - ”ლაქროსის” გაყიდვები, რომელსაც ჩინეთში მოუთმენლად ელიან. აღსანიშნავია, რომ ორივე ეს ავტომობილი, ევროპის წლის საუკეთესო ავტომობილად არჩეული ”ოპელ ინსინიას” ბაზაზეა დამზადებული.
უეილი დარწმუნებულია, რომ ”ლაქროსის”, ჰიბრიდული ”კადილაკ ესკალადისა” და ”რეგალის” ახალი ვერსიების წყალობით, ”ჯენერალ მოტორსის” გაყიდვების ტემპი არათუ შენარჩუნდება, არამედ გაიზრდება კიდეც.
გაყიდვების ყველაზე მაღალი (49.9-პროცენტიანი) ტემპით ”ჯენერალ მოტორსის”, ”შანჰაი ოტომოტივისა” (SAIC) და კიდევ ერთი ჩინური კომპანიის - ”ვულინის” ერთობლივი საწარმო გამოირჩევა. ამ საწარმოს გაყიდვებმა 524 598 ავტომობილს მიაღწია. ცალკეულ მოდელებს შორის კი ყველაზე სწრაფად ”შევროლე სპარკის” (რომელსაც ზემოთ ნახსენები ერთობლივი საწარმო უშვებს) გაყიდვები იზრდება - პირველ ექვს თვეში 32 065 ცალი ”სპარკია” გაყიდული, რაც წინა წელთან შედარებით, 60 პროცენტით მეტია.
No comments:
Post a Comment