Thursday, July 2, 2009

”ბეემვე” მე-3 სერიის GT-საც გამოუშვებს

BMW 3-series GT

2 ივლისი

ერთი თვე არ გასულა მას შემდეგ, რაც ”ბეემვემ” თავისი სრულიად ახალი ავტომობილი - მე-5 სერიის GT გაგვაცნო, რომელიც შემდეგი თაობის მე-5 სერიის სედანის პლატფორმაზეა ბაზირებული. ორივე ეს ავტომობილი ბაზარზე მერმის გამოჩნდება, მაგრამ უკვე ახლა, მე-5 სერიის GT იმდენად პოპულარულია, რომ ბავარიელებმა მისი მომცრო ვერსიის წარმოებაც გადაწყვიტეს, რომლის ბაზისადაც მე-3 სერიის სედანის პლატფორმას გამოიყენებენ.

გარეგნულად ორივე კლასის GT ერთმანეთის მსგავსი იქნება. მათ ძირითადად გაბარიტები და უკანა ნაწილი განასხვავებს. ბავარიული კომპანიის ბლოგ-გვერდზე გავრცელებული ფოტოს (სურათზე) მიხედვით, მე-3 სერიის GT უკნიდან ”ოპელის” ახალ ”ასტრას” ჰგავს, რომლის მსოფლიო პრემიერაც ფრანკფურტის ავტო შოუზე იგეგმება. მთლიანობაში კი ავტომობილი ”ბეემვეს” ახალ კორპორატიულ სტილში შესრულდება.

მოსალოდნელია, რომ მისი მეხუთე, უკანა კარიც მე-5 სერიის GT-ს ანალოგიური ნაწილის მსგავსი იქნება. შეგახსენებთ, რომ ამ ავტომობილის უკანა კარი ორ საფეხურად იხსნება. თუ მასში მცირე ზომის ბარგს დებთ, კარის მხოლოდ ქვედა ნაწილის გახსნაც საკმარისია. მაგრამ თუ ტვირთი მოზრდილია, მაშინ კარის ზედა სეგმენტის გახსნაც შესაძლებელია.

მე-3 სერიის GT ორი ტიპის - სრულამძრავიანი და უკანა წამყვან ბორბლიანი ტრანსმისიებით აღიჭურვება, მამოძრავებელ ძალას კი ის ოთხ და ექვსცილინდრიანი ძრავებისგან მიიღებს.

”ბეემვეს” სამოდელო გამაში, მე-3 სერიის GT ამავე სერიის სედანსა და X3-ს შორის დაიკავებს ადგილს, ბაზარზე კი მისი მთავარი კონკურენტები ”აუდის” უნივერსალი A4 ავანტი და უგზოობის Q3 იქნებიან.

No comments:

Post a Comment