Thursday, November 12, 2009

”კიტინგის” სუპერ ავტომობილი სიჩქარის რეკორდსმენია
Keating Boasts 260.1 MPH Top-Speed
12 ნოემბერიწელიწადნახევრის წინ, პატარა ინგლისურმა ფირმა ”კიტინგმა” გამოაცხადა, რომ მალე, მისი სუპერ ავტომობილი TKR მალე მოხსნიდა ერიული ავტომობილებისთვის სიჩქარის მსოფლიო რეკორდს, რომელიც იმ დროისთვის ”ბუგატი ვეირონს” ეკუთვნოდა.
და აი, ცოტა ხნის წინ, კომპანიამ გამოაცხადა, რომ კალიფორნიის დაბლობ სოლტ ლეიკზე ტესტირებისას, TKR-ით სიჩქარის არაოფიციალური რეკორდი დამყარდა - ავტომობილმა 416.16 კმ/სთ განავითარა. პირველივე ორ ცდაზე, TKR-მა 4.8 კმ/სთ მოუმატა სიჩქარის ოფიციალურ რეკორდს, რომელიც ამ მომენტისთვის ”SSC ალტიმეიტ აერო TT-ს” ეკუთვნის. მაგრამ ეს შედეგის ოფიციალური აღიარებისთვის საკმარისი არაა. ”კიტინგმა” ეს მიღწევა კიდევ ერთხელ, სპეციალური კომისიის წინაშე უნდა გაიმეოროს, რათა შედეგი გინესის მსოფლიო რეკორდების წიგნში მოხვდეს.
TKR-ი და მისი უფრო სუსტი ტყუპისცალი SKR-ი ერთსადაიმავე შასიზე არიან დამყნობილნი. ესაა ფოლადის მილებისგან შეკრული სივრცობრივი ჩარჩო, რომელზეც ”ჯენერალ მოტორსის” წარმოების V8 ძრავია დამონტაჟებული. TKR-ის შემთხვევაში, ესაა 7.0-ლიტრიანი აგრეგატი, რომელიც, არც მეტი, არც ნაკლები (თუ მწარმოებელი არ გვატყუებს, ან არ ცდება), 1 800 ცხენის ძალას გამოიმუშავებს. ძრავთან ”პორშეს” წარმოების 5-საფეხურიანი მექანიკური კოლოფია დაკავშირებული, რომელიც მასთანვე გაერთიანებული დიფერენციალის მეშვეობით, უკანა წამყვან ბორბლებს მაბრუნ მომენტს უშუალოდ უნაწილებს.
SKR-ის შემთხვევაში, ძრავის მუშა მოცულობა 6.0 ლიტრია. ამასთან, მყიდველის სურვილის შესაბამისად, ძრავი შეიძლება იყოს ან ატმოსფერული, ან მექანიკურდამჭირხნიანი, ანაც ტურბოდამჭირხნიანი. რაც შეეხება ძარას, ის ან შუშის ბოჭკოს, ან კარბონის კომპოზიტისგან მზადდება.
ავტომობილის შეზღუდული წარმოება ამ წლის ბოლომდე დაიწყება.

No comments:

Post a Comment