Saturday, May 22, 2010

”ბუგატი ვეირონის” შემცვლელი კიდევ უფრო მძლავრი იქნება

Bugatti Veyron

21 მაისი

ვენის ტექნოლოგიურ ინსტიტუტში ლექციის კითხვისას, ”ფოლკსვაგენის” დირექტორთა საბჭოს თავმჯდომარე ფერდინანდ პიხმა განაცხადა, რომ ”ბუგატი ვეირონის” შემცვლელი 1 200-ცხენისძალიანი ძრავით აღიჭურვება.

ეს ავტომობილი ”ბუგატიმ”, რომელიც გერმანული კომპანიის ჯგუფში შედის, სწორედ პიხის დიდი მონდომების წყალობით გამოუშვა და როგორც ჩანს, დიდი ფერდინანდ პორშეს შთამომავალი ამ მარკის მომავალზე კვლავაც ზრუნავს. ძრავის ამ ტექნიკური მონაცემის გარდა, პიხს ახალი ავტომობილის შესახებ სხვა არაფერი უთქვამს.

ცნობისათვის, ”ვეირონის” წარმოება ”ბუგატიმ” ხუთი წლის წინ დაიწყო, ამ ავტომობილის ღია ვერსია (გრანდ სპორტ) კი 2008 წელს გამოუშვა. ”ვეირონი” სრულამძრავიანი ტრანსმისიით გამოირჩევა და ის 1001-ცხენისძალიანი ძრავითაა აღჭურვილი, რომელიც მაქსიმალურ მომენტს (1250 ნმ-ს) ძრავის მუხლა ლილვის 2 200 ბრ/წთ-ზე ავითარებს.

ამ აგრეგატებით, ”ვეირონს” 0-100 კმ/სთ-მდე აჩქარება 2.5 წამში შეუძლია, 0-დან 200 კმ/სთ-ს 7.3 წამში კრეფს, 300 კმ/სთ-ს 16.7 წამში აღწევს, მისი სპიდომეტრის ისარი კი 400-იან მაჩვენებელს 50 წამში აღწევს. რაც შეეხება მაქსიმალურ სიჩქარეს, ის 407 კმ/სთ-ია.

”ბუგატი” სულ 300 ცალი ”ვეირონის” წარმოებას აპირებს. აქედან მას უკვე 200-ზე მეტი შეკვეთა აქვს მიღებული. სულ 150 ცალი ”ვეირონ გრანდ სპორტის” წარმოება იგეგმება. ორივე ავტომობილის ღირებულება ევროპულ ბაზარზე 1.5 მილიონი ევროა.

სანამ ”ვეირონის” შემცვლელს ვიხილავდეთ, ბაზარზე ”ბუგატის” მეორე ავტომობილი - სედანი ”16C გალიბიერი” გამოჩნდება, რომლის პირველი ჩვენება შარშან, ფრანკფურტის საავტომობილო შოუმდე რამდენიმე დღით ადრე, სპეციალურ წვეულებაზე შედგა. ამ ავტომობილის კაპოტქვეშ განლაგებულია ”ვეირონის” აგრეგატი, რომელიც 800 ცხენის ძალამდეა დეფორსირებული. ფრანგულ-იტალიური კომპანია ამ ავტომობილსაც მხოლოდ 300 ცალს დაამზადებს.

No comments:

Post a Comment