Saturday, June 19, 2010

”ჰიუნდაიმ” 5 მილიონზე მეტი ”სონატა” გაჰყიდა

Hyundai Sonata

19 ივნისი

მიმდინარე წლის მაისში, კორეული კომპანია ”ჰიუნდაის” სედან ”სონატას” გაყიდვებმა მთელს მსოფლიოში 5-მილიონიანი ზღვარი გადალახა. ამ კომპანიის ისტორიაში, ”სონატა” სულ მესამე ავტომობილია, რომელიც 5 მილიონზე მეტია გაყიდული. მანამდე იგივე ზღვარი მოდელებმა - ”აქცენტმა” (იგივე ვერნამ) და ”ელანტრამ” (იგივე ავანტემ) გადალახეს.

”ჰიუნდაიმ” მოდელ ”სონატას” გაყიდვები 1985 წელს დაიწყო. ცხრა წლის შემდეგ, კორეულმა კომპანიამ მემილიონე ”სონატა” გაყიდა, 2007 წელს კი უკვე 4 მილიონი იყო გაყიდული. ეს კი იმის ნიშანია, რომ რაც დრო გადის, ”სონატა” სულ უფრო პოპულარული ხდება, რასაც ყველაზე მეტად, აშშ-ის ბაზარზე მისი მზარდი გაყიდვები განაპირობებს.

”ხუთი მილიონი გაყიდული ავტომობილი იმის ნიშანია, რომ ჩვენი პროდუქციის ხარისხი მუდმივად უმჯობესდება, მათზე სულ უფრო მეტ სიახლეს ვნერგავთ და რაც არანაკლებ მნიშვნელოვანია, ”ჰიუნდაის” ინდივიდუალურ სტილს ვანიჭებთ”, - ამბობს ”ჰიუნდაი მოტორის” პრეზიდენტი და გენერალური დირექტორი სტივ იანგი.

საერთო ჯამში, ”ჰიუნდაიმ” კორეულ ბაზარზე 2.7 მილიონი ”სონატა” გაჰყიდა, დანარჩენი 2.3 მილიონი კი უცხოურ ბაზრებზე გავიდა. ამათგან კორეული კომპანიისთვის ყველაზე მნიშვნელოვანი ამერიკული ბაზარია, სადაც 1.3 მილიონი ”სონატაა” გაყიდული. მართალია, აქამდ გაყიდული ”სონატების” უმეტესობა კორეაში დარჩა, მაგრამ ახალი ტენდენციით, ამ სედანს უფრო მეტი მყიდველი უცხოეთში ჰყავს. კერძოდ, შარშანდელი მონაცემებით, წარმოებული ”სონატების” დაახლოებით ორი მესამედი უცხოეთში გაიტანეს.

მისი წარმოების დაწყებიდან 25 წლის განმავლობაში, ”ჰიუნდაიმ” სულ 6 თაობის ”სონატა” გამოუშვა. მეექვსე თაობის ”სონატას” წარმოება კომპანიამ, რომელმაც შარშან მსოფლიოს უდიდეს ავტომწარმოებელთა სიაში მეხუთე ადგილზე გადაინაცვლა, შარშან დაიწყო. ოღონდ მსოფლიოს ბაზრების უმეტესობაზე, მას სახელი შეუცვალეს და i45 უწოდეს.

No comments:

Post a Comment