Monday, August 30, 2010

”მაზდა” სტილს იცვლის

Mazda uses Shinari concept to show brand's future design language

30 აგვისტო

იაპონურმა კომპანია ”მაზდამ” ახალი კონცეპტუალური მოდელი - ”შინარი” მოამზადა, რომელიც გვიჩვენებს, თუ რა მიმართულებით განვითარდება ”მაზდას” ავტომობილების მომავალი კორპორატიული სტილი.

კონცეპტუალური ავტომობილის გარეგნობაზე ერთდროულად, ”მაზდას” გერმანული, ამერიკული და იაპონური სადიზაინერო სტუდიები მუშაობდნენ. ერთობლივად შემუშავებულ სტილს იაპონური სიტყვა ”კოდო” უწოდეს, რაც მათს ენაზე მოძრაობის სულისკვეთებას ნიშნავს.

”მაზდას” სადიზაინერო განყოფილების ხელმძღვანელ იკუდა მაედას განცხადებით, მისი კომპანიის ავტომობილების დიზაინი, უახლოეს მომავალში, სწორედ ამ ახალ სტილში შესრულდება. თუმცა მას არ დაუზუსტებია, თუ ახალი სტილის დამკვიდრება სერიულ ავტომობილებზე როდის დაიწყება.

ამ ეტაპზე, იაპონური კომპანიის დიზაინერები კონცეპტუალური ავტომობილის ინტერიერსაც ამუშავებენ, ”მაზდა” იმედოვნებს, რომ ინტერიერის გასაწყობად გამოყენებული მასალების ხარისხისა და სალონის გაფორმების დონით, მალე ეს კომპანია ისეთ ავტორიტეტებს გაუტოლდება, როგორებიცაა ”ბეემვე” და ”აუდი”.

სხვათა შორის, უკვე რამდენიმე წელია, ”მაზდა” ყოველ შემდგომ დიდ საავტომობილო გამოფენას ახალი კონცეპტუალური ავტომობილით ხვდება. კორპორატიული სტილის განმსაზღვრელი წინა კონცეპტქარი კი იყო ”ნაგარე”, რომლის პრემიერა 2006 წელს შედგა და რომელმაც ”მაზდას” ყველა მოდელის სტილი განსაზღვრა. მაგრამ შემდეგ კომპანია მისმა მთავარმა დიზაინრმა ლოურენს ფან დენ აკერმა დატოვა და ”მაზდამაც” ახალი სტილის შესაქმნელად მუშაობა მაშინვე დაიწყო. ფან დენ აკერი მაედამ შეცვალა, რომელიც ადრე ”მაზდა2-ის” და ”მაზდა RX-8-ის” სტილის შემუშავებაში მონაწილეობდა.

No comments:

Post a Comment