Wednesday, April 27, 2011

„ვოლვო“ ლუქსის კლასისთვის მზად არაა

Volvo backtracks on flagship sedan plans

27 აპრილი

მიუხედავად იმისა, რომ დღეს ავტოინდუსტრიაში ყველაზე მეტად პატარა, ეკონომიური ავტომობილები ფასობს, ბაზარზე არც ლუქსის კლასის ავტომობილების გაყიდვების კლება შეინიშნება. პირიქით, ბაზრის ეს სეგმენტიც სწრაფი ტემპით იზრდება, რაც ავტომწარმოებლებს მასზე ფეხის მოკიდებისკენ, ხან კი პირველი ნაბიჯის გადადგმისკენ უბიძგებს.

რა თქმა უნდა, ლუქსის სეგმენტში გერმანული კომპანიები ლიდერობენ. „მერსედეს ბენცის“ S-კლასზე, „ბეემვეს“ მე-7 სერიასა და „აუდის“ A8-ზე მოთხოვნები სტაბილურად მატულობს. პოპულარულია „ლექსუსის“ LS-იც. გაცილებით ნაკლები იყიდება „იაგუარის“ XJ, „მაზერატი კვატროპორტე“, „ჰიუნდაი ეკუსი“ და „ფოლკსვაგენ ფაეტონი“. უმაღლეს ეშელონებში დაბრუნებას ცდლობს „კადილაკი“.

წლების განმავლობაში, ბევრი მოელოდა, რომ ლუსქურ სედანს „ვოლვოც“ გამოუშვებდა. თუმცა, კარგა ხანს, შვედურ კომპანიას ამისთვის არ ეცალა - კრიზისს ებრძოდა. ახლა კი, ჩინური „ჯილის“ ხელში გადავიდა და თითქოს, გამოცოცხლების დრო დადგა. ამაზე თითქოს შანჰაის ავტო შოუზე გამოფენილი კონცეპტუალური ექსპონატი, სახელად „იუნივერსი“ (ფოტოზე) მიუთითებდა. თუმცა, როგორც ირკვევა, უმაღლეს ლიგაში „ვოლვოს“ გამოჩენა ჯერ მოსალოდნელი არაა.

შანჰაიში „ვოლვოს“ მთავარმა აღმასრულებელმა სტეფან ჯეკობიმ განაცხადა, რომ მისი კომპანიისთვის, ამ ეტაპზე უფრო პრიორიტეტული, ახლანდელ სამოდელო გამაზე კონცენტრირებაა და არა ახალი, ძვირადღირებული პროგრამის წამოწყება, რომელიც შესაძლოა, წარმატებული არც იყოს.

და რა მიზნით გამოიტანს შანჰაიში კონცეპტუალური „იუნივერსი“? არაა გამორიცხული, რომ ეს შვედური კომპანიის ახალი კორპორატიული სტილის პირველი მერცხალი იყოს...

No comments:

Post a Comment