Monday, June 8, 2009

”ლამბორგინის” ჰიბრიდული მომავალი

Lamborghini

8 ივნისი

იმის გამო, რომ მსოფლიოს ყველაზე ავტომობილიზებულ ქვეყნებში საწვავის ეკონომიურობის სტანდარტები მკაცრდება, ჰიბრიდული აგრეგატებით თავისი ავტომობილის აღჭურვაზე ფიქრი ”ლამბორგინიშიც” დაიწყეს. უფრო ადრე, მაგავსი გეგმები ”ფერარიმ” და ”ბენტლიმ” გამოაქვეყნეს, ახლა კი მათ ”ლამბორგინიც” შეუერთდა.

სუპერავტომობილების მწარმოებელი იტალიური კომპანიის გეგმით, მის მიერ წარმოებული ავტომობილების გამონაბოლქვში ნახშირორჯანგის შემცველობა, 2015 წლიდან 35%-ით (ახლანდელთან შედარებით) უნდა შემცირდეს. ამ მიზნის მისაღწევად, რამდენიმე ნაბიჯის გადადგმა იგეგმება. ესენის: ავტომობილების წონის შემცირება, ძრავების ეფექტურობის გაუმჯობესება (მარგი ქმედების კოეფიციენტის გაზრდით), ბიოსაწვავის გამოყენება, ძრავის სტოპ-სტარტ სისტემის და ჰიბრიდული აგრეგატების გამოყენებაც კი.

სხვათა შორის, ”ლამბორგინიმ” გარემოსადმი მზრუნველობა პირველად უკვე გამოავლინა, როცა ”გალიარდო LP 560-4” შექმნა. საბაზო ”გალიარდოსთან” შედარებით, ეს მოდიფიკაცია გარემოში 18%-ით ნაკლებ CO2-ს გამოყოფს.

პარალელურად, ”ლამბოგინი” თავისი საწარმოს ენერგოეფექტურობის გაუმჯობესებაზეც ზრუნავს. კომპანია მომდევნო ხუთი წლის განმავლობაში 35 მილიონ ევროს დახარჯავს საკუთარმა ქარხნებმა განახლებადი ენერგიის გამოყენება დაიწყონ. საწარმოს სახურავზე დამონტაჟდება მზის ფოტოელემენტები, რომელთა მეშვეობითაც, 2010 წლიდან, მის მიერ ატმოსფეროში გამოყოფილი CO2-ს მოცულობა 30%-ით შემცირდება.

სურათზე: ”ლამბორგინი გალიარდო LP560-4” საბაზო მოდელთან შედარებით, გარემოს 18%-ით ნაკლები CO2-ით აბინძურებს.

No comments:

Post a Comment