”მაკლარენი” განვითარების სტრატეგიას ცვლის
Formula 1
5 ივლისი
”მაკლარენის” ხელმძღვანელობამ გადაწყვიტა, რომ თავის ჭირვეულ ბოლიდ MP4-24-ის სრულყოფისთვის, უფრო კონსერვატული მეთოდები გამოიყენოს. სეზონის დაწყებიდან გუნდი სიახლეების ზედმეტი გააზრების გარეშე დანერგვას ცდილობდა და ამდენად, უფრო ალალბედის იმედზე იყო, ვიდრე პრაგმატული ტაქტიკური მონახაზისა.
დღეს კი გუნდის შეფი მარტინ უიტმარში აცხადებს, რომ ბრიტანეთის დიდი პრიზის შემდეგ, ტაქტიკის შეცვლა გადაწყდა, რაც ალბათ სწრაფ შედეგებს არ მოიტანს, თუმცა ინჟინრების ძალისხმევას გაცილებით პრაგმატულ მიმართულებას მისცემს.
”მაკლარენის” ინჟინრებს მომდევნო ეტაპებისთვის რამდენიმე სიახლე აქვთ მომზადებული, რომლებიც ძველი სტრატეგიით, უმალ დაინერგებოდა. მაგრამ ახლა სიტუაცია შეიცვალა და სანამ ისინი ბოლიდზე გადაინაცვლებდნენ, კომპიუტერულ სიმულატორებზე და აეროდინამიკურ მილში საგულდაგულო, კომბინირებული ტესტირების გავლა მოუწევთ.
უიტმარში ამბობს, რომ აქამდე რამდენიმე სიახლე მეტოქე გუნდების ტექნიკის წაბაძვით შეიმუშავეს, მაგრამ ეს პრაგმატული განსჯის გარეშე, ისე ხდებოდა, რომ ზოგჯერ წესიერად არც ვიცოდით, რა შედეგს მოგვიტანდაო. ამგვარ მიდგომას სხვა გუნდებიც ძალიან ხშირად იყენებენ, მაგრამ ასე მხოლოდ დროის სიმცირის გამო ხდება და სასურველი შედეგი იშვიათად მოაქვს.
ამ ეტაპზე, MP4-24-ის ყველაზე პრობლემური ნაწილი მისი წინა საკიდარი და აეროდინამიკური პაკეტია, რის გამოც, ვერაფრით ხერხდება წინა ბორბლების გზასთან ჩაჭიდების სასურველი ხარისხის მიღწევა. ჰოდა, აეროდინამიკურ მილში სწორედ წინა ანტი ფრთა და ზოგიერთი აეროდინამიკური ელემენტი გადის შემოწმებას, რომლების მომზადებაც შესაძლოა, გერმანიის დიდ პრიზისთვისაც მოესწროს.
გაცილებით სერიოზულ ცვლილებებს გუნდი უნგრეთის და ევროპის დიდი პრიზებისთვის ამზადებს. ეს ორი რბოლა ნელ ტრასებზე (ჰუნგარორინგსა და ვალენსიას ქუჩაში) ტარდება და მანქანებსაც სრულიად განსხვავებული აეროდინამიკური პაკეტი დასჭირდებათ, რომლებსაც სწრაფ ტრასებზე ვერ გამოიყენებენ.
სხვათა შორის, ”მაკლარენში” მიაჩნიათ, რომ ამ სეზონში მათი მანქანა უფრო ნელ ტრასებთანაა მისადაგებული. ასე უნდა ყოფილიყო მონაკოში, სადაც მსოფლიოს მოქმედ ჩემპიონ ლუის ჰამილტონს კვარცხლბეკის იმედი ჰქონდა, თუმცა კვალიფიკაცია ავარიით დაასრულა, რამაც რბოლაში თავის გამოჩენის საშუალება არ მისცა.
No comments:
Post a Comment