Sunday, July 5, 2009

ბეემვე X1-ის დებიუტი ვირტუალურ სამყაროში

BMW X1

5 ივლისი




გასული კვირის ბოლო დღეებში, ავტოსამყაროს მთავარი პერსონაჟი გერმანული კომპანია ”ბეემვე” იყო, რომელმაც ინტერნეტით ჯერ თავისი უახლესი X1-ის ფოტოები, შემდეგ ტექნიკური მონაცემები და ბოლოს ფასები, ოფიციალურად გამოაქვეყნა. ფაქტობრივად, ვირტუალურ სამყაროში, ბავარიელთა უგზოობის მეოთხე მოდელის მსოფლიო პრემიერა შედგა. რეალურ ავტომობილს საზოგადოება ფრანკფურტის ავტო შოუზე იხილავს, მისი გაყიდვები კი გამოფენის დასრულებისთანავე დაიწყება.

ამგვარად, სამოდელო გამაში უგზოობის ავტომობილების რაოდენობით, ”ბეემვე” თავის მთავარ კონკურენტ ”მერსედეს-ბენცს” გაუტოლდა. როცა X1-ის გაყიდვები დაიწყება, ეს ბავარიელთა საწარმოო პროგრამაში უგზოობის მეოთხე მოდელი იქნება.

ერთი შეხედვით შეიძლება ითქვას, რომ X1-ის გარეგნობაში მისი უფროსი ნათესავების - X3-ის, X5-ის და X6-ის ექსტერიერის ზოგიერთ დეტალთან მსგავსება შეინიშნება. მაგრამ რეალურად, ეს სრულიად განსხვავებული ავტომობილია, რომლის დიზაინშიც, კომპანიის კორპორატიული სტილიც თავისებურად აისახა. ფაქტობრივად, შარშან, პარიზის ავტოგამოფენაზე წარდგენილი კონცეპტუალური X1 არც შეცვლილა. უბრალოდ, სანამ კონვეიერზე დადგებოდა, მას უკანა სტოპ-ფარები და ბამპერიც ოდნავ გადაუკეთეს.

გავრცელებული ფოტოების მიხედვით შეიძლება ითქვას, რომ X1-ის ინტერიერი X3-ისაზე მდიდრულად და კომფორტულად გამოიყურება. არადა, ე გაბარიტებით, მასზე 112 მილიმეტრით მოკლე, 60 მილიმეტრით ვიწრო და 140 მილიმეტრით დაბალია. ბავარიელები ახლავე ამბობენ, რომ ეს განსხვავება კიდევ უფრო გაიზრდება, როდესაც ბაზარზე მეორე თაობის X3 გამოვა.

სალონში ყურადღებას ”ბეემვეს” ძველი, ჯერ არდავიწყებული სტილის დაბრუნება იქცევს - ცენტრალური დაფა ოდნავ მძღოლისკენ იყურება, რაც მასზე მოთავსებული მართვის საშუალებების უფრო ადვილად გამოყენების საშუალებას იძლევა. სხვათა შორის, ანალოგიურადაა შესრულებული Z4-ის და ახალი მე-7 სერიის ცენტრალური დაფებიც. X1-ის დაფაზე ყველაზე მაღლა დიდრონი მონიტორი მოთავსებულა, რომლითაც ავტომობილის თითქმის ყველა სისტემის (მათ შორის, ძრავის და ტრანსმისიის) მუშაობის გაკონტროლება შეიძლება. გარდა ამისა, მონიტორი გასართობ და სხვა დამხმარე სისტემებსაც ემსახურება. ყველაფრის მართვას კი ელექტრონული სისტემა iდრაივ უზრუნველყოფს.

მართალია, გაბარიტებით X3-ზე პატარაა, მაგრამ X1 მაინც მის (მოდერნიზებულ) პლატფორმაზეა ბაზირებული. შესაბამისად, ძრავებიც და სრულამძრავიანი ტრანსმისიაც (xდრაივ) მისგანვე მიიღო. ახალი ავტომობილის საბაზო ვერსიებია xდრაივ18i და დიზელის xდრაივ18d. მოსალოდნელია, რომ ევროპაში ყველაზე პოპულარული ვერსია xდრაივ20d გახდება (177 ცხენის ძალით), რომელიც 100 კილომეტრის გასავლელად მხოლოდ 5.8 ლიტრ დიზელის საწვავს მოიხმარს, რაც უგზოობის მოდელისთვის შესანიშნავი მაჩვენებელია. X1-ის ტოპ ვერსია კი xდრაივ28i იქნება, რომლის მაქსიმალური სიჩქარეც 230 კმ/სთ-ს აღწევს. მოგვიანებით, ბავარიელები მყიდველს მონოამძრავიან სისტემით (sდრაივ) აღჭურვილ X1-საც შესთავაზებენ, რომელსაც, რა თქმა უნდა, უკანა წამყვანი ბორბლები ექნება.

დაბოლოს ფასები: გერმანიაში xდრაივ18d-ს სასტარტო ფასი 27 200 ევრო იქნება, ტოპ ვერსია xდრაივ28i კი 41 500 ევრო ეღირება. ამასთან, ყველაზე დაბალფასიან მოდელებს დილერები მომავალი წლიდან მიიღებენ.

No comments:

Post a Comment