Thursday, November 26, 2009

”კადენცა” – ”კიას” ახალი ფლაგმანი

Kia Cadenza Official Details

26 ნოემბერი

სამხრეთკორეულმა კომპანია ”კია მოტორსმა” თავისი ახალი ფლაგმანის, სედან ”კადენცას” შესახებ ინფორმაცია გაავრცელა. ახალი ავტომობილი ამავე კლასის, სრულგაბარიტიან ლუქსის კლასის ”ოპირუსს” შეცვლის.

”კადენცას” გაყიდვები პირველად სამხრეთ კორეაში დაიწყება. შემდეგ ის ცენტრალურ და სამხრეთ ამერიკის ქვეყნებს ეწვევა, თანდათან კი ახლო აღმოსავლეთის, აზიისა და აფრიკის ზოგიერთ ქვეყანაშიც გამოჩნდება. მერმის, ზაფხულისთვის, ”ოპირუსის” შეძენას ჩინელი მყიდველიც შეძლებს. მაგრამ როდის შეაღწევს ეს ავტომობილი ევროპასა და აშშ-ში, ეს ჯერ გადაწყვეტილი არაა.

”კიამ” ”კადენცასთვის” სრულიად ახალი პლატფორმა შექმნა, რომლის ბაზის სიგრძეც 2.845 მეტრია. მართალია, ”ოპირუსთან” შედარებით, ბაზა ოდნავ გაზრდილია, მაგრამ სამაგიეროდ, შემცირდა ავტომობილის სიგრძე (5.001-დან 4.965-მდე). ბაზის გაზრდას სალონის მოცულობის მატება მოჰყვა, რაც დადებითად აისახა კომფორტზე.

”კადენცასთვის” ბენზინის სამი ძრავია განკუთვნილი, რომელთაგან ორი ”ოპირუსზეც” გამოიყენება. ესენია 2.0-ლიტრიანი 165 ცხენის ძალით და 3.5-ლიტრიანი V6, რომლის სიმძლავრეც 290 ცხენის ძალა (6 600 ბრ/წთ-ზე), მაქსიმალური მაბრუნი მომენტი კი 338 ნიუტონმეტრია (5 000 ბრ/წთ-ზე). ამ ძრავთან შეწყვილებულია 6-საფეხურიან, სრულად ავტომატიზებულ, ან სეკვენტალურ გადაცემათა კოლოფთან. ამ წყვილის მეშვეობით, ტონანახევრიანი ”კადენცას” მაქსიმალური სიჩქარე 230 კმ/სთ-ია, ადგილიდან 100 კმ/სთ სიჩქარეს კი ის 7.2 წამში აღწევს.

ინტერიერში ყურადღებას იქცევს სისტემა, რომელიც პატრონს შორიდანვე სცნობს და გარდა იმისა, რომ კარს უღებს, სპეციალური განათებითაც სასიამოვნო გარემოს უქმნის და აგებინებს, რომ მის მისაღებად მზადაა. აქვეა კლიმატ კონტროლის ორზონიანი კონდიცირების სისტემა, უგასაღებოდ გაღების და ძრავის ღილაკით გაშვების სისტემები.

No comments:

Post a Comment