Thursday, November 26, 2009

გაიცანით - ”რენო ტვინგო გორდინი R.S.”

Renault Twingo Gordini R.S. Unveiled

26 ნოემბერი

ეს უკვე ფაქტია - ”რენომ” ლეგენდარული სახელი, ”გორდინი” გააცოცხლა. პირველი ავტომობილი, რომელსაც ”გორდინის” მარკის ტარების პატივი ერგო, არის სპორტულად მოდიფიცირებული სუბკომპაქტური ჰეჩბეკი ”ტვინგო”, რომლის სრული სახელიცაა ”ტვინგო გორდინი R.S.”. 10 იანვრამდე, ეს ავტომობილი გამოფენილი იქნებაშონზ ელისეზე, სადაც ღია გამოფენა ”ქრისტმას ინ ბლიუ” (შობა ლურჯებში) ტარდება. ახალი ავტომობილი ”რენოს” ევროპულ შოურუმებში მარტიდან ფამოჩნდება.

პირველი, რაც ”გორდინის” სახელის მატარებელი ”ტვინგოს” დანახვისას თვალს ხვდება, მისი ლურჯი ფერია. მძღოლის მხარეს, ავტომობილს ორი თეთრი ზოლი მთელ სიგრძეზე გაუყვება, რაც ფერთან ერთად, მარკა ”გორდინის” საფირმო ნიშანია. იმავდროულად, წინა და უკანა ბამპერები შავადაა შეღებილი. თეთრი ფერისაა უკანა ხედვის სარკეები, უკანა სპოილერი და სანისლე ფარები.

იგივე ფერები დომინირებს ინტერიერშიც, სადაც ”რენო სპორტის” წარმოების სპორტული სავარძლები, ლურჯი ტყავითაა გაწყობილი. საჭის რგოლი კი ლურჯი და შავი ტყავითაა შემოსილი. სამაგიეროდ, თეთრი ფერის ტყავი სჭარბობს კარის პანელების გაფორმებაში.

”ტვინგო გორდინი R.S.” იმავე აგრეგატითაა აღჭურვილი, რითაც ”ტვინგო რენოსპორტ 133”. ესაა 1.6-ლიტრიანი ძრავი, რომლის მაქსიმალური სიმძლავრეც 133 ცხენის ძალას აღწევს. ამ აგრეგატით, ავტომობილს ადგილიდან 100 კმ/სთ სიჩქარის აკრეფა 8.5 წამში შეუძლია, მისი მაქსიმუმი კი 200 კმ/სთ-ია. მთელი ეს ავლა-დიდება სტანდარტრულ ”ტვინგოზე” 2 000 ევროთი ძვირი ღირს.

გარდა ამისა, მყიდველს სურვილისამებრ შეუძლია სპორტული საკიდარის შერჩევა, რომლიც სერია ”ტვინგო” კაპის მონაწილე მანქანებზე იყენებენ. ასეთ საკიდარში დამოკლებული ზამბარები და უფრო ხისტი ამორტიზატორები შედის. შეკვეთით ასევე შესაძლებელია შუშის პანორამული სახურავის დაყენება.

მომდევნო მოდელი, რომელიც ”გორდინის” სახელს მიიღებს, ”კლიოა”, რომლის ლურჯი ვერსიის პრემიერა ჟენევის საავტომობილო შოუზე გაიმართება. ამის შემდეგ კი ალბათ ”მეგანის” ჯერიც დადგება.

კომპანია ”გორდინი” ფორმულა 1-ის პილოტმა ამედი გორდინიმ დააარსა. ის ჯერ სარბოლ ავტომობილბს აწარმოებდა, შემდეგ კი ”რენოს” ძრავების მოდერნიზაციას მიჰყო ხელი. მოგვიანებით, ”გორდინი” ”რენოს” კუთვნილება გახდა, ამ მარკით დამზადბეული ავტომობილებით კი ფრანგული გიგანტი ლე მანის 24-საათიან რბოლებში ასპარეზობდა.

No comments:

Post a Comment