Thursday, January 14, 2010

ალ-ატიამ საინსთან ჩამორჩენა გაანახევრა

დაკარის რალი-რეიდი

14 იანვარი

”ბეემვეს” ფრანგი პილოტის, გერლენ შიშერის (სურათზე) გამარჯვებით დასრულდა დაკარის რალი მარათონის მორიგი, მე-11 ეტაპი, რომლის შემდეგაც, ”ფოლკსვაგენის” ესპანელმა კარლოს საინსმა საერთო კლასიფიკაციაში ლიდერობა კი შეინარჩუნა, მაგრამ მასთან ჩამორჩენა 4 წუთსა და 28 წამამდე შეამცირა მისმა მთავარმა კონკურენტმა და თანაგუნდელმა, ყატარელმა ნასერ ალ-ატიამ.

რბოლის დროს, საინსს ორჯერ შეექმნა პრობლემები, რაც მის შედეგზეც აისახა. კლასიკურ რალიში მსოფლიოს ორგზის ჩემპიონის ”ფოლკსვაგენზე” ორჯერ დაზიანდა საბურავი, რის გამოც, შიშერისთან 7 წუთზე მეტი წააგო, ალ-ატიას კი 5 წუთით და 38 წამით ჩამორჩა.

”ორჯერ საბურავი დაგვიზიანდა, არ ვიცი, რამ გამოიწვია ეს. ფაქტი კი ის იყო, რომ ორივე შემთხვევაში სიჩქარე დავკარგეთ და იძულებულნი გავხდით, დაზიანებული საბურავი შეგვეცვალა. ამასობაში, მარკ მილერმა (ამერიკელი, საინსის თანაგუნდელი) გაგვიარა და გზა რომ გავაგრძელეთ, მის უკან მოგვიწია რბოლამ. მისი მანქანა მტვრის კორიანტელს გვიტოვებდა და ამიტომ, ხშირად ორიენტაციით მივდიოდით. გზაზე უამრავი ბუჩქი იყო და ზოგიერთ მათგანს დავეჯახეთ კიდეც”, - რბოლის შემდეგ ყვებოდა საინსი.

ამ პრობლემებმა ალ-ატიას საერთო ჩათვლაში საინსთან ჩამორჩენის შემცირების საშუალება მისცა და ამგვარად, დარჩენილ სამ ეტაპზე, მას თანაგუნდელის ჩამოტოვების რეალური შანსიც გაუჩნდა.

”დაუჯერებელია. მეგონა, რომ ეს იოლი ეტაპი იქნებოდა, მაგრამ ასე არ აღმოჩნდა. კარლოსის მანქანის მიერ დატოვებულ მტვერში კარგა ხანს მიწევდა მოძრაობა, რამაც უამრავი პრობლემა შეგვიქმნა. რამდენჯერმე გზას ავცდით, ერთხელ კი მოზრდილ ხესაც დავეჯახეთ, მაგრამ გაგვიმართლა და მანქანა არ დაზიანდა. უფრო მეტიც, კარლოსს ხუთი წუთით ვაჯობეთ. დარჩენილ ეტაპებზე ყველაფერი შეიძლება მოხდეს. მე ძალიან მინდა დაკარის მოგება”, - განაცხადა ალ-ატიამ, ვინც ეტაპი მეოთხე ადგილზე დაასრულა.

შიშერის გუნდის ხელმძღვანელობისგან მითითება ჰქონდა, რომ სიფრთხილე გამოეჩინა, მაგრამ მას შემდეგ, რაც ”ბეემვეს” ლიდერმა, ფრანგმა სტეფან პეტერანსელმა დრო დაკარგა, მას შეზღუდვა მოეხსნა და რბოლის დიდი ნაწილი ლიდერის ტანგში გაატარა. შიშერის წლევანდელი დაკარის პირველივე ეტაპზე პრობლემები ჰქონდა (ელექტრონიკა), რის გამოც ერთ საათზე მეტი დაკარგა და რბოლის მოგების ყოველგვარი შანსიც ამით გადაეწურა. 11 ეტაპის შემდეგ, საერთო ჩათვლაში მას მეხუთე ადგილი უკავია და ლიდერ საინსს ის ორ საათზე მეტით ჩამორჩება.

სხვათა შორის, მე-11 ეტაპის დროს, შიშერი ძლივს გადაურჩა ალ-ატიასთან შეჯახებას. ერთ მონაკვეთზე მათ 100 მეტრზე მეტი გვერდიგვერდ იარეს, შემდეგ მოსახვევში, მათი მანქანები ოდნავ შეეხნენ ერთმანეთს, მომდევნო მოსახვევში კი ფრანგი პირველი შევიდა და ყატარელი უკან ჩამოიტოვა.

No comments:

Post a Comment