Wednesday, March 10, 2010

”ოპელის” ვარსკვლავია კონცეპტუალური ”ფლექსტრიმ GT/E”, რომელიც შესანიშნავი აეროდინამიკური მახასიათებლებით გამოირჩევა. თავად განსაჯეთ: ამ ავტომობილის შემხვედრი ჰაერისადმი წინააღმდეგობის კოეფიციენტი მხოლოდ 0.22-ია. მას მოდელ ”ამპერასთვის” შემუშავებული ჰიბრიდული სისტემა E-REV ემსახურება, რომლის წყალობითაც, ”ფლექსტრიმის” სვლის სიშორე 500 კილომეტრია.
ოპელ ფლექსტრიმ GT/E
..................................................
საინტერესო სიახლე აქვს ”სეატსაც”, რომელმაც ”იბიცას” ბაზაზე კონცეპტუალური ელექტრომობილი IBE დაამზადა. ამ ავტომობილს 102-ცხენისძალიანი ელექტროძრავი ემსახურება. ეს მისი მაქსიმალური სიმძლავრეა, ნომინალი კი მხოლოდ 68 ცხენის ძალას შეადგენს. ამ სიმძლავრის განვითარების შემთხვევაში, ავტომობილი ნაკლებ ენერგიას მოიხმარს და ამ დროს, მისი სვლის სიშორე 130 კილომეტრს აღწევს. ესპანური კომპანია გვპირდება, რომ მალე ამ ელექტრომობილის სერიულ წარმოებას დაიწყებს.

სეატ IBE

..............................

”ნისანს” ორი სიახლე აქვს - ახალი თაობის სუბკომპაქტური ჰეჩბეკი ”მიკრა” და სუბკომპაქტური ქროსოვერი ”ჯუკი”. ეს ორი ავტომობილი ერთსა და იმავე პლატფორმაზეა აგებული და მათზე იაპონური კომპანია დიდ იმედებს ამყარებს.

ნისან მიკრა

ნისან ჯუკი

..............................

სამწუხაროდ, დღევანდელ რეპორტაჟში ყველა სიახლის გაცნობა შეუძლებელია. არადა, ჟენევაში პატარა სადიზაინერო ატელიეებმაც არაერთი საინტერესო სიახლე წარმოადგინეს. აქტიურობა სატიუნინგო კომპანიებმაც გამოიჩინეს. მოკლედ, ამჯერად ”პალექსპოში” იმდენი ახალი ავტომობილის ნახვა შეიძლებოდა, ჟენევის შარშანდელი გამოფენის მსგავს რამდენიმეს რომ ეყოფოდა. იმ ავტომობილებიდან, რომლებზეც ამჯერად საუბარი ვერ ხერხდება, ყველაზე გამორჩეულებსა და საინტერესოებს ”ავტო პანორამა” შემდეგ ნომრებში გაგაცნობთ.

No comments:

Post a Comment