Wednesday, March 10, 2010

დავუბრუნდეთ გერმანელებს. გამოფენის ერთ-ერთი ყველაზე საინტერესო, თანაც სერიული ექსპონატის ხილვა ”აუდის” სტენდზე შეიძლება, რომლის მთავარი პერსონაჟი - სუბკომპაქტური ჰეჩბეკი A1, მალე კონკურენციას ისეთ პოპულარულ ავტომობილს გაუწევს, როგორიც ”მინია”. ინგოლშტადტელებმა თავიანთი სიახლის იმიჯის ასამაღლებლად, მის პრეზენტაციაზე ჯასტინ ტიმბერლეიკი მიიწვიეს (სამაგიეროდ, ”მერსედესის” სტენდზე მიხაელ შუმახერის ნახვა შეიძლებოდა, ”სეატს” კი თავისი პროდუქციის რეკლამირებაში შაკირა დაეხმარა). ”აუდის” სტენდზევე დგას A1-ის ელექტრონული ვერსია e-ტრონი.
აუდი A1
.........................
თქმა არ უნდა, ”მინის” სერიოზული კონკურენტი გამოუჩნდა, თუმცა უსაქმოდ არც ინგლისური მარკა დარჩა, რომელმაც საზოგადოებას, როგორც იქნა, თავისი ქროსოვერი ”ქანთრიმენი” უჩვენა, რომელმაც ”მინის” გაყიდვების ზრდის ტენდენცია უნდა გააძლიეროს.
მინი ქანთრიმენი
........................................
ჰიბრიდების თემა ”ბეემვეშიც” აქტუალურია. ბავარიელებმა თავიანთი ექსპოზიციის ცენტრში ახალი მე-5 სერიის სედანი მოათავსეს, რომელიც მე-3 სერიის დაგრძელებული ვერსიის შთაბეჭდილებას ტოვებს. გარშემო კი მას სამოდელო გამის უკლებლივ ყველა მოდელის ჰიბრიდული ვერსია დაუყენეს.
ბეემვე მე-5 სერია
........................................
წეღან ”აუდი” ვახსენეთ და არაფერი ვთქვით კიდევ ერთ სიახლეზე, რომელიც ინგოლშტადტელებმა მოამზადეს. ესაა აღდგენილი მარკა ”ისპანო სუიზა”, რომლის სახელითაც, გერმანულმა კომპანიამ თავისი R8-ს ბაზაზე ახალი სპორტული ავტომობილი შექმნა.
ისპანო სუიზა
..............................
ჟენევაში პირველად შეიძლება იხილოთ ”ასტონ მარტინის” ისტორიაში პირველი ჯუჯა ავტომობილი სახელად ”სიგნიტი”. ნახავთ ამ ავტომობილს და კიდევ ერთხელ მიხვდებით, რატომ ფასობს ასე ძვირად ამ ინგლისური მარკის ავტომობილები. არადა, ”ბარტყის” (სიგნიტ ინგლისურად ბარტყს ნიშნავს) დონორი ”ტოიოტა iQ” ასეთ შთაბეჭდილებას ნამდვილად ვერ მოახდენს.
ასტონ მარტინ სიგნიტი

No comments:

Post a Comment