Saturday, June 26, 2010

”ფოლკსვაგენი” დაკარისთვის ”ტუარეგ 3-ს” ამზადებს

Spyshots: 2011 Race Touareg 3

26 ივნისი

თვენახევრის წინ, ”ფოლკსვაგენმა” გამოაცხადა, რომ კვლავ მიიღებს მონაწილეობას რალი-მარათონ დაკარის რბოლაში, თუმცა როგორც ჩანს, ეს გადაწყვეტილება ვოლფსბურგელებმა უფრო ადრე მიიღეს, რადგან მათ მანქანა ტესტებისთვის უკვე მზად ყავთ, მის მომზადებას კი თვენახევარი აშკარად არ ეყოფოდა.

ინტერნეტ საიტ ”ავტოევოლუშნის” ჟურნალისტმა სარბოლი მანქანის ფოტოები მაშინ გადაიღო, როდესაც გერმანული კომპანიის ინჟინრები მას პირველ გამოცდას უტარებდნენ. გამოცდა კი არა უდაბნოში ჩატარდა, სადაც მას ასპარეზობა მოუწევს, არამედ ალპებში.

ფოტოებიდან ჩანს, რომ ახალი სარბოლი ”ტუარეგი” გარეგნობით პრაქტიკულად არ შეცვლილა. სამაგიეროდ, ძარის შიგნით გერმანულ კომპანიას სიახლეები აუცილებლად ექნება. სხვა შემთხვევაში, ის ასეთ საქმეს არც შეეჭიდებოდა. ძრავი ძველია - ხუთცილინდრიანი 2.5-ლიტრიანი ტურბოდიზელი, რომელსაც სავარაუდოდ, სიმძლავრე და მაბრუნი მომენტი უცვლელი.

ეს კი ნიშნავს, რომ ძრავის სიმძლავრე 284 ცხენის ძალას, მაქსიმალური მაბრუნი მომენტი კი 600 ნიუტონმეტრი იქნება, რაც ამ ტიპის ავტომობილისთვის შესანიშნავი მაჩვენებლებია (განსაკუთრებით მაბრუნი მომენტი). ამაზე კი თუნდაც ის ფაქტი მეტყველებს, რომ ამ ავტომობილით გერმანულმა კომპანიამ წლევანდელ დაკარზე პირველი ორი ადგილი დაიკავა.

ძრავისგან განსხვავებით, შეიცვლება ავტომობილის საკიდარი. ეს ის კვანძია, რომლის გამძლეობასა და გამართულად მუშაობასაც დაკარის რბოლაზე განსაკუთრებული მნიშვნელობა ენიჭება. ასევე შეიცვლება ავტომობილის ელექტრონიკა. ამ ავტომობილის ოფიციალური პრეზენტაცია არ ჩატარდება. პირველად კი ის საზოგადოების წინაშე რბოლის სტარტზე წარსდგება.

No comments:

Post a Comment