Monday, November 8, 2010

”ფოლკსვაგენი” კონცეპტუალური Up!-ის წარმოებას მერმისს დაიწყებს

Production for Volkswagen Up! Ready in 2011

8 ნოემბერი

”ფოლკსვაგენი” მერმისს თავისი კონცეპტუალური მიკრო ჰეჩბეკ Up!-ის წარმოების დაწყებას 2013 წელს აპირებდა, თუმცა როგორც ჩანს, გეგმას მნიშვნელოვნად გაასწრო და ავტომობილს, რომელსაც სახელად ალბათ ”ლუპოს” დაარქმევენ, თავის დილერებს ორი წლით ადრე მიაწვდის. მის მსოფლიო პრემიერას კი ფრანკფურტის საავტომობილო შოუზე, ერთი წლის შემდეგ ჩაატარებს.

გამოცემა ”ავტომოტივ ნიუსის” მიერ მოპოვებული სანდო ინფორმაციით, 21-ე საუკუნის ხოჭოდ წოდებული ავტომობილის პირველი სერიული ვერსია სამკარიანი იქნება. მის სალონში მხოლოდ ოთხი სავარძელი მოთავსდება, თავად ავტომობილს კი მამოძრავებელ ძალას სამცილინდრიანი ძრავი მიანიჭებს. ამ პატარა ავტომობილის საბაზო ღირებულება კი 10 000 ევრო იქნება.

2013 წელს კი ბაზარზე ელექტრონული Up! გამოჩნდბა. მის პარალელურად, ვოლფსბურგელები ელექტრული ”გოლფის” და ”ჯეტას” წარმოებასაც დაიწყებენ. პირვანდელი გეგმით, დაგეგმილი იყო Up!-ის ბენზინის ორცილინდრიანი ძრავით აღჭურვა, თუმცა კომპანიის განვითარების განყოფილების შეფი ულრიხ ჰაკენბერგი ამბობს, ამ ძრავის საწინააღმდეგოც არაფერი აქვს, თუმცა ამ ეტაპზე, მისი გამოყენება არ იგეგმება.

სხვათა შორის, Up!-ის პარალელურად, ”აუდი” თავისი განხლებული A2-ის წარმოებას დაიწყებს. ამ ორ ავტომობილს საერთო პლატფორმა ექნება. ამასთან, ”აუდიც” A2-ის ელექტრონული ვერსიის წარმოებას 2013 წელს დაიწყებს. ამ ორი კომპანიის გარდა, იმავე პლატფორმას ვოლფსბურგელთა ჯგუფში შემავალი კიდევ ორი კომპანია - ჩეხური ”შკოდა” და ესპანური ”სეატიც” გამოიყენებენ.

დაკიდევ, თავიდან ”ფოლკსვაგენმა” გამოაცხადა, რომ Up!-ს ძრავი უკან ექნება განლაგებული, რითაც საფუძველი დაედო ვარაუდს იმის შესახებ, რომ ეს ახალი ”ხოჭოს” წინამორბედი უნდა გამხდარიყო. მაგრამ ასეთმა შეთანწყობამ ბევრი ტექნიკური პრობლემა წარმოქმნა, რომელთა გადაწყვეტაც პროექტს მნიშვნელოვნად გააძვირებდა. ესეც რომ არა, დაგეგმილია, რომ Up!-ის ბაზაზე შექმნილ ჰეჩბეკსა და მოდელ ”პოლოს” ბევრი აგრეგატი ზიარი უნდა ჰქონდთ, რაც ამ ორივე ავტომობილზე დაბალი ფასის შენარჩუნებას შეუწყობს ხელს. ამიტო, ძრავი აუცილებლად წინ უნდა განელაგებინათ...

No comments:

Post a Comment