Monday, January 24, 2011

დეტროიტის ავტო შოუ

NAIAS 2011

24 იანვარი

კრაისლერი

”ტოიოტას” მსგავსად, ”კრაისლერის სტენდსაც ორი სიახლე ამშვენებდა, რომლებმაც მალე ამერიკული კომპანიის გაყიდვები მნიშვნელოვნად უნდა გამოაცოცხლონ. ორივე სედანია - ”კრაისლერ 200” და ”კრაისლერ 300”. ამ ავტომობილებს ბაზარი კარგა ხანს ელოდა და როგორც იქნა, მოლოდინი დასრულდა.

”კრაისლერ 200” ერთ-ერთი პირველი ავტომობილია, რომელსაც ამერიკული კომპანია თავის ახალ პარტნიორს, უფრო კი მფლობელ ”ფიატს” გაუზიარებს - იტალიური კომპანია მის ბაზაზე ”ლანჩა ფლავიას” გამოუშვებს. ”კრაისლერის” საწარმოო პროგრამაში კი ის უკვე კარგა ხნის მოძველებულ ”სებრინგს” შეცვლის.

მართალია, ავტომობილი სრულიად ახალია და მასზე ”კრაისლერი” დიდ იმედებს ამყარებს, მაგრამ მისი მინუსია ის ფაქტი, რომ საბაზო ვერსიაში, მის 2.4-ლიტრიან ძრავთან შესაწყვილებლად, 4-საფეხურიანი ავტომატური კოლოფია გათვალისწინებული. სულ კი, ”კრაისლერ 200-ს” მყიდველს ოხთი მოდიფიკაციის სახით შესთავაზებენ. ესენია LX, ტურინგი, ლიმიტედ და S. მათგან ყველაზე იაფფასიანი LX ვერსიაა, რომლის საწყისი ღირებულებაც 19 995 დოლარი იქნება.

თუ 200-ის ფოტოები დეტროიტის გამოფენის დაწყებამდე გავრცელდა, ახალი 300 საზოგადოების წინაშე პირველად სწორედ ”კობო სენტერში” გამოჩნდა. და შეიძლება ითქვას, რომ ”კრაისლერმა” სიტყვა შეასრულა - მისი ახალი ფლაგმანი საკმაოდ ელეგანტური გარეგნობით გამოირჩევა.

განახლებული 300-ის საბაზო ვერსიის კაპოტქვეშ, სერია ”პენტასტარის” 2.6-ლიტრიანი V6 ძრავი განთავსდა, რომელიც 292 ცხენის ძალას იძლევა (ეს ძრავი 200-ის გამაშიც შედის). რაც შეეხება ფასს, საბაზო ვერსიის ღირებულება 27 995 დოლარია.

ჰო, მართლა, დტროიტში ”ფიატმა” გამოაცხადა, რომ ”კრაისლერში” თავის წილს 20-დან 25 პროცენტამდე ზრდის...

No comments:

Post a Comment