Saturday, April 30, 2011

„სუბარუ“ „იმპრეზას“ მისი სპორტული ვერსიებისგან განაცალკევებს

Subaru Separates the Impreza from WRX, STI Versions

30 აპრილი

„სუბარუმ“ გადაწყვიტა, რომ შემდეგი თაობის „იმპრეზა“, მისივე სარბოლი ვარიანტების - WRX-ის, WRX STI-სგან დააცალკევოს. ეს იმას ნიშნავს, რომ ეს ორი სპორტული ავტომობილი, სახელ „იმპრეზას“ აღარ მიიღებს. ეს ინფორმაცია, ინტერნეტ გამოცემა „ქარ ედვაიზს“, „იმპრეზას“ წარმოების შეფმა აკიჰიდე ტაკეუჩიმ გააცნო.

მისი თქმით, „იმპრეზას“ და მისი სპორტული ვერსიების განცალკევებას გარკვეული მიზეზები აქვს. მაგალითად, ახალი „იმპრეზა“ 2.0-ლიტრიანი ატმოსფერული ოთხცილინდრიანი ოპოზიტითაა აღჭურვილი, რომელიც ტურბოკომპრესორით არასდროს აღიჭურვება.

უფრო მთავარი კი ისაა, რომ „სუბარუს“ თავისი სპორტული მოდელების ახალი, დამოუკიდებელი გამის შექმნა სურს. იაპონური კომპანიის მარკეტოლოგები თვლიან, რომ უკეთესი იქნება, თუ „იმპრეზას“ შემთხვევაში, აქცენტი ეკონომიურობასა და ეკოლოგიურობაზე გაკეთდება, სპორტული მოდელების შემთხვევაში კი მთავარი მათი ტემპერამენტი იქნება. და შესაბამისად, ისინი უფრო დიდი, ტურბოკომპრესორიანი ძრავებით აღიჭურვება.

სტანდარტული „იმპრეზასგან“ განსხვავებით, მისი WRX და WRX STI ვერსიები 2.5-ლიტრიანი ოთხცილინდრიანი ოპოზიტური ტურბოძრავითაა აღჭურვილი, რომელიც 305 ცხენის ძალას გამოიმუშავებს. რა თქმა უნდა, ამ ძრავის ყოველ ცილინდრს 4-4 სარქველი აქვს. ოღონდ, ამ სარქველებს აქტიური მაკონტროლებელი სისტემა მართავს, რომელიც მათი გაღებისა და დახურვის ფაზებს, ძრავის მუშაობის რეჟიმის შესაბამისად არეგულირებს.

ტაკეუჩის თქმით, მართალია, ეს ძრავი მოძველებულია, მაგრამ ის კიდევ რამდენიმე წელი არ შეიცვლება. თუმცა, ისიც აღიარა, რომ კომპანიას მისი შემცვლელის შემუშავება უკვე დაწყებული აქვს. რაც შეეხება უახლეს ატმოსფერულ 2.0-ლიტრიან აგრეგატს, მისი შემუშავებისას, ინჟინერთა მთავარი ამოცანა, კარგი ეკონომიური და ეკოლოგიური მაჩვენებლების მიღწევა იყო.

ტაკეუჩიმ ისიც აღიარა, რომ იაპონური კომპანია „იმპრეზას“ ჰიბრიდული ვერსიის წარმოების შესაძლებლობასაც განიხილავს. მაგრამ ასეთი ავტომობილის წარმოების დაწყებამდე, WRX STI ბაზარზე დამოუკიდებელი მოდელის სახით გამოვა.

No comments:

Post a Comment