Friday, May 6, 2011

„ჰიუნდაი“ დებიუტისთვის სედან i40-ს ამზადებს

Hyundai to Unveil i40 Saloon in Barcelona

6 მაისი

რამდნიმე დღე და „ჰიუნდაი“ ბარსელონას საავტომობილო შოუზე, i40-ის სედანისძარიან ვერსიას წარადგენს. ჯერ მხოლოდ ორი თვე გავიდა მას შემდეგ, რაც კორეულმა კომპანიამ ამ საშუალო ზომის ავტომობილის უნივერსალისძარიანი ვერსია ჟენევის ავტო შოუზე გვიჩვენა. ახლა კი სედანის ჯერი დადგა.

ახალი ავტომობილით, „ჰიუნდაი“ წინა თაობის „სონტას“ შეცვლის და ის ევროპულ D სეგმენტში, ისეთ პოპულარულ ავტომობილებს გაუწევს კონკურენციას, როგორებიცაა „ოპელ ინსიგნია“, „ფოლკსვაგენ პასატი“, „ტოიოტა ავენსისი“ და „სიტროენ C5“.

ისევე როგორც უნივერსალი, სედანი i40-ც „ჰიუნდაის“ კვლევისა და განვითარების ევროპული ცენტრის მიერაა შემუშავებული, რომელიც გერმანიის ქალაქ რიუსელსჰაიმში მდებარეობს. ჯერჯერობით, კორეული კომპანია თავისი მორიგი სიახლის შესახებ, მხოლოდ მწირ ინფორმაციას ავრცელებს. უფრო კონკრეტულად კი, ავტომობილის ბორბლებს შორის ბაზა 2.77 მეტრია და ამ მაჩვენებლით, ის თავის კლასში ლიდერი იქნება.

უფრო მეტიც, გამოქვეყნებული ინფორმაციით, ავტომობილის წინა სავარძელზე მსხდომთა თავებისთვის, სავარძლის ძირიდან სახურავამდე მანძილი 1025 მილიმეტრია, მხრების დონეზე სალონის სიგანე 1455 მილიმეტრი, ფეხებისთვის განკუთვნილი სივრცის სიგრძე კი - 1170 მილიმეტრი. ყველა ამ პარამეტრით, საშუალო ზომის სედანების კლასში, i40 ლიდერი იქნება.

„როცა i40-ზე ვმუშაობდით, ჩვენი მიზანი ის იყო, რომ სედანებისთვის სტანდარტული, სამმოცულობიანი სქემა დაგვერღვია და ამ ავტომობილისთვის სპორტული ხასიათი მიგვენიჭებინა. დაგრძელებული, დაბლა დაწეული სახურავი, ავტომობილს სწორედ სპორტულ იერს აძლევს“, - ამბობს „ჰიუნდაი მოტორ იუროპის“ ტექნიკური ცენტრის მთავარი ინჟინერი თომას ბიურკლე.

სავარაუდოდ, სედანი i40-იც საბაზო აღჭურვილობაში იმავე ძრავებს მიიღებს, რომლებიც უნივერსალზე გვხვდება. ესაა 1.7-ლიტრიანი ტურბო დიზელი და ბენზინის 2.0-ლიტრიანი ძრავი. მათ შესახებ კონკრეტული ინფორმაცია 12 მაისს, მანქანის მსოფლიო პრემიერის დროს გამოქვეყნდება.

სედან i40-ს პირველ ეგზემპლარს, „ჰიუნდაის“ ქართველი დისტრიბუტორი, კომპანია „ჰიუნდაი ავტო ჯორჯია“, ამ წლის ბოლოს შემოიტანს, მის გაყიდვებს კი მომავალი წლიდან შეუდგება.

No comments:

Post a Comment