Friday, May 6, 2011

„აუდი“ სპორტულ R4-ზე უარს ამბობს

Oh No: Audi Rumored to Axe the R4!

6 მაისი

ჯერ ეს ოფიციალურად დადასტურებული არაა, თუმცა გერმანული გამოცემა „აუტო მოტორ უნდ შპორტი“ ავრცელებს ინფორმაციას იმის შესახებ, რომ „აუდიმ“ კონცეპტუალურ მოდელ R4-ის კონვეიერზე დაყენებისგან თავი შეიკავა. ამის მიზეზად კი ის გარემოება სახელდება, რომ ბაზარზე გამოსვლის შემთხვევაში, ეს ავტომობილი კონკურენციას „აუდისვე“ TT-ს, „პორშეს“ „ბოქსსტერსა“ და „კაიმანს“ გაუწევს. ამასთან, გერმანული კომპანიის ხელმძღვანელობას მიაჩნია, რომ R4-ის ბაზაზე ანალოგიური კლასის „ფოლკსვაგენბლიუსპორტი“ მეტისმეტად ძვირი ეღირება და მას პერსპექტივა არ აქვს.

ინგოლსთადტელებს R4-ის ბაზისად, კონცეპტუალური e-ტრონი უნდა გამოეყენებინათ, რომლის დებიუტიც შარშან, დეტროიტის ავტო შოუზე შედგა. ეს ავტომობილი ელექტრული ძალური დანადგარითაა აღჭურვილი. წინა და უკანა ღერძებს, თითო ელექტროძრავი ემსახურება, რომელთა ჯამური სიმძლავრეც 150 ცხენის ძალას, მაქსიმალური მაბრუნი მომენტი კი 2 650 ნიუტონმეტრს (სწორედ ეს რიცხვი ეწერა კომპანიის საგამოფენო პრეს რელიზში) შეადგენს.

„აუდისავე“ მონაცემებით, ამ ელექტროძრავების დახმარებით, ავტომობილს ადგილიდან 100 კმ/სთ-ის აკრეფა 5.9 წამში შეუძლია, მისი მაქსიმალური სიჩქარე კი (ენერგიის დაზოგვის მიზნით), 200 კმ/სთ ნიშნულითაა შეზღუდული. მისი წარმოების დაწყების შემთხვევაში, ავტომობილი შიდაწვის ძრავების გარდა, ელექტროძრავებიტაც უნდა აღჭურვილიყო.

„აუტო მოტორ უნდა შპორტისვე“ ინფორმაციით, გადაიდო შემდეგი თაობის A2-ის წარმოება. ამის მიზეზი ისაა, რომ ტავიდან, ამ მანქანისთვის ახალი პლატფორმის შემუშავება იყო განზრახული, თუმცა შემდეგ ამისგან თავი შეიკავეს, რადგან სრულიად ახალი პლატფორმა ძალიან ძვირი დაჯდებოდა. ახლა კი „აუდი“ „ფოლკსვაგენის“ ახალი, უნივერსალური პლატფორმის შემუშავებას დაელოდება, რომელსაც გერმანულ ჯგუფში შემავალი ყველა სერიული მწარმოებელი გამოიყენებს.

No comments:

Post a Comment