Monday, May 16, 2011

„ოპელი“ ახალ პრემიუმ მოდელს გამოუშვებს

Opel to launch premium model, small EV

16 მაისი

„ჯენერალ მოტორსის“ გერმანული შტო „ოპელი“ გაყიდვებს მუდმივად ზრდის და მიღწეულით დაკმაყოფილებას არ აპირებს. უფრო მეტიც, თანდათან პრემიუმ ბრენდად გარდაქმნას ცდილობს და ამაში ახალი ტექნოლოგიების ათვისებაც ეხმარება. გერმანულ პრესაში გავრცელებული ინფორმაციით, რიუსელსჰაიმელები ახლა „ინსიგნიაზე“ მაღალი კლასის მოდელის და „ამპერაზე“ პატარა ელექტრომობილის გამოშვებას გეგმავენ.

„ჩვენს ბრენდს მხოლოდ „ინსიგნიათი“ დაკმაყოფილება არ შეუძლია. წარმატებას, რომელიც ამ ავტომობილმა მოგვიტანა, განვითარება სჭირდება“, - გერმანულ გამოცემა „ველტ ამ ზონტაგთან“ საუბრისას განაცხადა „ოპელის“ ახალმა ხელმძღვანელმა კარლ-ფრიდრიხ შტრაკემ.

მისი თქმით, ახალი პრემიუმ ავტომობილი ქროსოვერი იქნბა. მისი წარმოება სავარაუდოდ, ოთხ წელიწადში დაიწყება. შტრაკე დასძენს, რომ ახალი ავტომობილი, პრემიუმ სეგმენტის გერმანული კომპანიების - „ბეემვეს“, „მერსედეს ბენცის“ და „აუდის“ შესაბამის მოდელებს კონკურენციას არ გაუწევს.

რაც შეეხება ელექტრომობილს, ის ან ჰეჩბეკ „კორსას“ ზომისა იქნება, ან კიდევ უფრო პატარა - „აგილას“ ზომისა. სავარაუდოდ, მისი ძალური დანადგარი „ამპერას“ ტიპისა იქნება. ანუ, ბორბლებს ამძრავ ძალას ელექტროძრავი მიაწვდის, მცირელიტრაჟიანი შიდაწვის ძრავი კი ელექტროენერგიის გამომუშავებაზე იზრუნებს.

რაც მთავარია, „ოპელი“ ევროპის გარეთ ექსპანსიასაც დიდ მნიშვნელობას ანიჭებს. შტრაკე იმედოვნებს, რომ სამ წელიწადში, მისი კომპანიი მიერ ევროპის გარეთ წლიურად გაყიდული ავტომობილების რიცხვი 150 ათასს მიაღწევს. არადა, მისი წინამორბედი ნიკ რილი უფრო მოკრძალებულ რიცხვს - 100 ათასს ასახელებდა. შტრაკე ამბობს, რომ „ოპელს“ ამერიკული კომპანიისგან, ევროპის გარეთ გაფართოებაზე მწვანე შუქი აქვს ანთებული. პირველ რიგში, გერმანული კომპანის თავის ავტომობილებს სამხრეთ ამერიკაში, შემდეგ ჩინეთსა და ავსტრალიაშიც შეიტანს.

No comments:

Post a Comment