Saturday, June 27, 2009


”მიტო GTA-ს” ”ლესტერისეული” ვერსია

27 ივნისი

”ალფა რომეოს” ახალი, სუბკომპაქტური ჰეჩბეკი ”მიტო” ბაზარზე გამოსვლის დღიდან დიდი პოპულარობით სარგებლობს. არადა, მისი ტოპ ვერსია პატარა, 1.4-ლიტრიანი ტურბოძრავითაა (რომლის სიმძლავრეც 155 ცხენის ძალას აღწევს) აღჭურვილი. მილანური კომპანია მალე დაიწყებს სპორტული ორიენტაციის მქონე ”მიტო GTA-ს” წარმოებას, რომელსაც 240-ცხენისძალიანი ძრავი და გახისტებული საკიდარი ექნება.

მაგრამ სანამ ”მიტო GTA” (მიტო - მილანო-ტორინო) ბაზარზე გამოჩნდებოდეს, ის პატარა იტალიურმა ტუნინგ-ატელიე ”ლესტერმა” კიდევ უფრო გაასპორტულა. თანაც ისე, რომ GTA (როცა გამოვა) მასთან ახლოსაც ვერ მივა, ყოველ შემთხვევაში, გარეგნობით მაინც.

”ლესტერის” სპეციალისტებმა პირდაპირ GTA-ს სრულყოფა მოინდომეს. პირველ რიგში, მათ ავტომობილის ისედაც მძლავრ 1.8-ლიტრიან აგრეგატს მოჰკიდეს ხელი, რომლის სიმძლავრეც, მათი წყალობით 31 ცხენის ძალით, (271-მდე) გაზარდეს. რაც მთავარია, შეიცვალა GTA-ს საკიდარი, რომლის ამორტიზატორებიც სიმაღლეში რეგულირდება და მათი მეშვეობით, ავტომობილის მნიშვნელოვნად დადაბლებაა შესაძლებელი. დადაბლებული ”მიტო” კი გაცილებით იოლად სამართავია და მოსახვევებშიც უფრო დამაჯერებლად შედის.

”მიტო GTA” გარეგნულადაც ძლიერ შეიცვალა. ”ლესტერის” სპეციალისტებმა ავტომობილს ახალი აეროდინამიკური კომპლექტი მოუმზადეს, რომელიც ”მიტოს” გარშემო მოძრავ ჰაერის ნაკადს უფრო სწორ მიმართულებას აძლევს. პირველ რიგში, ყურადღებას იმსახურებს კაპოტზე დამატებული ვიწრო ჰაერამღები, უკანა კარის თავზე მოთავსებული ფრთა, უკანა დიფუზორი და ზორბა გამოსაბოლქვი მილები. ასევე ელერონი, რომელიც ავტომობილს მთელ სიგრძეზე გაუყვება. დაბოლოს, სურათს უფრო სრულყოფილს ხდის 18-დუიმიანი, ალუმინის შენადნობისგან დამზადებული ბორბლები, რომლებიც ”იოკოჰამას” 215/40R18 ზომის საბურავებითაა შემოსილი.

”ლესტერი” ჯერჯერობით თავს იკავებს მის მიერ გაუმჯობესებული ავტომობილის ფასის დასახელებისგან. როგორც ჩანს, კომპანიის ხელმძღაველობა ამ ინფორმაციას ”ალფა რომეო მიტო GTA-ს” პრემიერამდე ინახავს, რომელიც ფრანკფურტშია მოსალოდნელი.

No comments:

Post a Comment