Saturday, June 27, 2009

როსის მეასე გამარჯვება

MotoGP

27 ივნისი

ვალენტინო როსიმ მეასე გამარჯვება მოიპოვა. ეს დღეს, ასენში (ჰოლანდია), ჰოლანდიის დიდ პრიზზე მოხდა. 30 წლის მოტომრბოლი თითქმის მთელი რბოლის განმავლობაში მიუწვდომელი იყო. მას მხოლოდ შუა რბოლაში მოუხდა ესპანელ თანაგუნდელ ხორხე ლორენსოს შეტევის მოგერიება. მერე კი, ფინიშის ხაზი რომ გადაკვეთა, შუა ტრასაზე, იქ სადაც თავისი ფანკლუბის წევრები ეგულებოდა, ცოტა ხნით შეყოვნდა, მილოცვები და უზარმაზარი დროშა მიიღო, რომელზეც უზარმაზარი 100-იანი ეწერა და კვარცხლბეკისკენ გაეშურა.

”ჩემთვის ეს განსაკუთრებული დღეა. უბედნიერესი ადამიანი ვარ, ეს დღე ცხოვრებაში არ დამავიწყდება. 100 გამარჯვება სასწაულია, რომელსაც განსაკუთრებულად აღვნიშნავ. მინდა, განსაკუთრებული მადლობა ჩემს თანაგუნდელებს, ჯერი ბარჯესს და სხვებს გადავუხადო, რომლებმაც ჩემს ამ და სხვა გამარჯვებებში დიდი წვლილი შეიტანეს. და განსაკუთრებული მადლობა ”იამაჰას” - მანქანა ფანტასტიკურად მუშაობა, მცირე პრობლემაც არ ჰქონია. საერთოდ, ”იამაჰას” დიდი დამსახურებაა ის, რომ მე ბოლო ოთხი-ხუთი წლის განმავლობაში მოტივაცია შევინარჩუნე.

რა თქმა უნდა, მადლობელი ვარ ჩემი ნეგობრების და ოჯახის. ჯაკომო აგოსტინის შემდეგ, ისტორიაში მეორე ვარ, ვინც ას გამარჯვებას მიაღწია. მინდა ვთქვა, რომ ჯერ არსად წასვლას არ ვაპირებ და მოტივაცია ჯერაც არ გამნელებია. ვეცდები, ჩემი გამარჯვებების რაოდენობა კიდევ უფრო გავზარდო”, - ამბობს როსი, ვინც ლიდერობა მეორე წრეზე, მას შემდეგ იგდო ხელთ, რაც ავსტრალიელ კეისი სტოუნერს გაასწრო.

როსისთვის ეს ამ სეზონში მოპოვებული მესამე გამარჯვებაა, რითაც მას 131 ქულა დაუგროვდა და ჩემპიონატს სათავეში ჩაუდგა. მას ლორენსო ხუთი ქულით ჩამორჩება, სტოუნერი კი 122 ქულით მესამეზეა.

1997 წლიდან მოყოლებული, როსის წრიული მოტორბოლების ოთხ სხვადასხვა კლასში მსოფლიო ჩემპიონის 8 ტიტული (თითო 125, 250 და 500 კლასებში, ხუთი კი - მოტო გრანპრის კლასში, სადაც ახლაც ასპარეზობს) აქვს მოპოვებული. აქამდე მას 211 რბოლაში მიუღია მონაწილეობა, რომელთაგან 100 მოიგო, 152 კი კვარცხლბეკზე (ამ რიცხვში გამარჯვებებიც შედის) ავიდა. ამასთან, მის ანგარიშზე 52 პოულ პოზიცია, 78 უსწრაფესი წრე (რბოლაში) და 3785 ქულაა.

რაც შეეხება აგოსტინის, მოტოსპორტის ამ იტალიელ ლეგენდას 1964 – 1977 წლებში მსოფლიოს ჩემპიონის 15 ტიტული აქვს მოპოვებული (ხუთ სეზონში, ერთდროულად ორ - 350 და 500 კლასში გახდა ჩემპიონი), სულ 186 რბოლაში მიიღო მონაწილეობა, რომელთაგანაც 122 მოიგო.

No comments:

Post a Comment