Monday, June 22, 2009

უფრო ტემპერამენტიანი ”სივიკ ტაიპ-R” ”მუგენისგან”

Mugen Civic Type-R

22 ივნისი

იაპონური კომპანია ”ჰონდა” ევროპული ბაზრისთვის თავისი პოპულარული მოდელის, ”სივიკ ტაიპ-R-ის” კიდევ უფრო სპორტულ, ტემპერამენტიან ვერსიას ამზადებს. ახალი ავტომობილი, რომლის შექმნაც ”ჰონდას” სპეციალური პროექტების დივიზიონ ”მუგენის” სპეციალისტებს დაევალა, ბაზარზე მესამე კვარტალში გამოჩნდება.

”მუგენს” პირველ რიგში, სტანდარტული ძრავის მოდერნიზება დაევალა. ეს არის ”ტაიპ-R-ის” ორლიტრიანი აგრეგატი, რომლის სიმძლავრეც, დამუშავების შემდეგ 237 ცხენის ძალას, მაქსიმალური მაბრუნი მომენტი კი 217 ნიუტონმეტრს მიაღწევს.

მოდერნიზება უტარდება ავტომობილის საკიდარსაც, რომელიც უფრო ხისტი გახდება. ახალი ავტომობილისთვის სამუხრუჭე დისკებს იტალიური კომპანია ”ბრემბო” დაამზადებს. ამასთან, წინა დისკების დიამეტრი 315(!), უკანებისა კი 277.5 მილიმეტრია.

მაგრამ ინჟინრებისთვის დასახული მთავარი ამოცანა ავტომობილის წონის შემცირება იქნება. ამისათვის, ზოგიერთი დეტალი ფოლადის ნაცვლად, კარბონის კომპოზიტისგან დამზადდება, უკანა სავარძლებს კი საერთოდ ამოიღებენ. წინა, სტანდარტული სავარძლები იტალიური ”რეკაროს” სპორტული სავარძლებით შეიცვლება. რაც შეეხება ბორბლებს, მათი ზომა 18 დუიმი იქნება და ისინი ალუმინის მსუბუქი შენადნობისგან დამზადდება.

სამწუხაროდ, ”მუგენი” ”ჰონდასთვის” ”სივიკ ტაიპ-R-ს” ძალიან შეზღუდული რაოდენობით დაამზადებს. თუმცა, მძაფრი შეგრძნებების მოყვარულები სასურველი ”სათამაშოს” გარეშე მაინც არ დარჩებიან - ანალოგიური მონაცემების მქონე ავტომობილებს ბაზარზე მალე ”რენო” (მეგან R26.R) და ”ფორდიც” (ფოკუს RS) გამოუშვებენ.

No comments:

Post a Comment