Monday, June 22, 2009

უფრო ეკონომიური ”სუბარუ ლეგასი”

Subaru Legacy

22 ივნისი

მსოფლიოში ძალიან ცოტაა ავტომწარმოებელი, რომელსაც გლობალური კრიზისის დროს გაყიდვები არ შეუმცირდა. ”სუბარუ” ამ ცოტათაგანია. უფრო მეტიც, იაპონური კომპანიის გაყიდვები სულ უფრო იზრდება და როგორც ჩანს, ეს ტრენდი უახლოეს მომავალში არც შეიცვლება.

აქამდე, ”სუბარუს” ავტომობილებს თაყვანისმცემლები მათი ტემპერამენტის, სპორტული სტილის წყალობით არ აკლდა, ამიერიდან კი მათი კიდევ ერთი დამახასიათებელი თვისება ეკონომიურობაც გახდება. ყოველ შემთხვევაში, ამის თქმის საშუალებას ახალი ”ლეგასის” ეკონომიური ვერსია იძლევა.

ამ ავტომობილის დიზაინი შეიძლება ყველას არც მოსწონდეს და თანაც, ის წინამორბედზე გაცილებით ზორბაცაა, სამაგიეროდ, საწვავის ეკონომიური მოხმარებით გამოირჩევა. ”ლეგასი 2.5i”, რომელიც მუდმივმოდებიანი ტრანსმისიითაა აღჭურვილი, ქალაქში მოძრაობისას, 100 კილომეტრის გასავლელად 10.28 ლიტრ ბენზინს წვავს, მაგისტრალზე აპეტიტი 7.63 ლიტრამდე მცირდება, შერეული ციკლით მოძრაობისას კი მოხმარება 9.1 ლიტრს აღწევს. თუ გავითვალისწინებთ, რომ ამ ავტომობილს ყველა ბორბალი წამყვანი აქვს და სოლიდური სიმძლავრითაც (175 ცხენის ძალა) გამოირჩევა, ასეთი მაჩვენებლებით, ის თავის კლასში ერთ-ერთი ყველაზე ეკონომიურია. სამაგიეროდ, თითქმის უგზოობის მოდელების დონის ხარჯი აქვთ ”ლეგასის” 2.5GT და 3.6R ვარიანტებს (შერეული სტილით ას კილომეტრზე 11 ლიტრზე მეტი). თუმცა ამ ავტომობილების მყიდველი მათში ეკონომიურობაზე მეტად მათს შესაძლებლობებს აფასებს.

საერთო ჯამში, ახალი ”ლეგასი” წინამორბედზე ეკონომიურია, ”სუბარუმ” კი მორიგი ნაბიჯი გადადგა იმისათვის, რომ მისი ავტომობილები ეკონომიურობაზე ახალ ევროპულ და ამერიკულ სტანდარტებს აკმაყოფილებდეს.

No comments:

Post a Comment