Tuesday, January 12, 2010

დეტროიტის ავტო შოუ

”ლანჩა დელტა” ”კრაისლერის” სახელით

12 იანვარი

დეტროიტში გახსნილ საავტომობილო შოუზე, ”კრაისლერმა” თავისი ევროპელი პარტნიორის, ”ფიატის” ჯგუფში შემავალ იტალიურ კომპანია ”ლანჩას” პოპულარული ჰეჩბეკი ”დელტა” საკუთარი ბრენდით წარმოადგინა. როდის დაიწყებს ამერიკული კომპანია ამ ავტომობილის სერიულ წარმოებას, ჯერ გადაწყვეტილი არაა.

სამაგიეროდ ცნობილია, რომ ”კრაისლერის” რესტრუქტურიზაციის გეგმის შესაბამისად, ამერიკული კომპანიის ზოგიერთი მოდელი მალე ევროპაში ”ლანჩას” მარკით დაიყიდება და პირიქით, იტალიური კომპანიის პოპულარულ მოდელებს, ”კრაისლერი” საკუთარი ემბლემით გაჰყიდის. ამგვარი გაცვლის შედეგად, ”კრაისლერის” სამოდელო გამა ხუთიდან შვიდ ავტომობილამდე გაიზრდება, ”ფიატი” კი თავის ჯგუფში შემავალი ბრენდების გაყიდვებს გაზრდის.

”ლანჩასთან” პარტნიორობა ”კრაისლერს” ევროპის ბაზარზე შეღწევაში გამოადგება. ამისათვის ის ”ლანჩას” სადილერო ქსელს გამოიყენებს. ამასთან, მინივენი ”კრაისლერ ვოიაჯერი” ”ლანჩა ფედრას” შეცვლის, მომდევნო თაობის ”კრაისლერ 300C” კი ევროპაში ”ლანჩა თეზისის” სახელით გაიყიდება. ამ ორი ბრენდის კიდევ ერთი საერთო მოდელი კომპაქტური ქროსოვერი გახდება, რომელიც ევროპისა და აშშ-ის ბაზრებზე შესაბამისად, ”ლანჩას” და ”კრაისლერის” მარკებით გაიყიდება.

პარალელურად, ”დოჯის” ავტომობილები ამიერიდან ევროპაში ”ფიატის” ემბლემით გაიყიდება. ამერიკული კომპანიის ერთადერთი ბრენდი, რომელიც ამერიკაშიც და ევროპაშიც ავტომობილებს საკუთარი ემბლემით გაჰყიდის, ”ჯიპია”, რომელიც კვლავაც მხოლოდ უგზოობის ავტომობილების წარმოებას გააგრძელებს.

”დელტას” კრაისლერისეული ვერსია, ამერიკული კომპანიის უახლესი, ეგრეთ წოდებული მსოფლიო ძრავითაა აღჭურვილი, რომელსაც 4 ცილინდრი აქვს და რომლის მუშა მოცულობაც 2.4 ლიტრია. ა, აგრეგატის სიმძლავრე 190 ცხენის ძალას აღწევს. ”კრაისლერის” წარმომადგენელთა განცხადებით, ეს ძრავი, ანალოგიური ლიტრაჟის აგრეგატთან შედარებით, უფრო მძლავრიცაა და ეკონომიურიც.

No comments:

Post a Comment