Tuesday, January 12, 2010

დეტროიტის ავტო შოუ

”კადილაკმა” თავისი მომავალი ფლაგმანი გაგვაცნო

12 იანვარი

”ჯენერალ მოტორსის” პრემიუმ ბრენდმა ”კადილაკმა”, დეტროიტის საავტომობილო შოუზე თავისი ფლაგმანის, სედან DTS-ის შემცვლელი წარმოადგინა, რომლის კონცეპტუალური ვერსიაც, საზოგადოებას ”XTS პლატინუმ კონცეპტის” სახელით გააცნო.

ავტომობილის წარდგენისას, ”კადილაკის” გენერალურმა მენეჯერმა ბრაიან ნესბიტმა განაცხადა, რომ ”XTS პლატინუმ კონცეპტი” შექმნილია, როგორც პირადი შტაბბინა, რომელიც ეფექტური აგრეგატებითაა აღჭურვილი, არის კომფორტული და კომუნიკაბელური”.

დეტროიტში წარმოდგენილი კონცეპტუალური ავტომობილი ”კადილაკის” სპეციალისტების მიერ შემუშავებული, 3.6-ლიტრიანი ბენზინის V6 ძრავითაა აღჭურვილი, რომელსაც საწვავი უშუალოდ წვის კამერაში მიეწოდება. შიდაწვის ძრავთან უნისონში მუშაობს პლაგ-ინ ჰიბრიდული სისტემა, რომლის მეშვეობითაც, აკუმულატორების ბლოკი ენერგიას საყოფაცხოვრებო ელექტროქსელიდან შეივსებს. ”კადილაკი” გვარწმუნებს, რომ ამ სისტემის მეშვეობით, XTS ჩვეულებრივ ჰიბრიდულ მოდელებზე თითქმის ორჯერ უფრო ეკონომიური იქნება.

არადა, ჰიბრიდული სისტემის კომბინირებული მაქსიმალური სიმძლავრე 350 ცხენის ძალას აღწევს, მაქსიმალური მაბრუნი მომენტი კი - 400 ნიუტონმეტრს. ”კადილაკის” რელიზში წერია, რომ ავტომობილს მხოლოდ ელექტროძრავითაც შეუძლია გადაადგილება, თუმცა ამ რეჟიმში მუშაობისას, ავტომობილის სვლის სიშორე დაზუსტებული არაა.

როგორც ”კადილაკის” ფლაგმანს შეეფერება, ”XTS პლატინუმ კონცეპტი” დიდი გაბარიტებით გამოირჩევა: მისი სიგრძე 5.170, სიგანე 1.900, სიმაღლე 1.500, ბორბლებს შორის ბაზა კი 2.837 მეტრია.

ავტომობილი აღჭურვილია ადაპტირებადი საკიდარით (მაგნეტიკ რაიდ კონტროლ), რომელიც გზის საფარის შესაბამისად, თვითონვე ირჩევს მუშაობის რეჟიმს და რაც არანაკლებ მნიშვნელოვანია, სვლის მაქსიმალურ სირბილეს უზრუნველყოფს. და კიდევ, სპეციალურად ამ მოდელისთვის, საბურავების მწარმოებელმა კომპანია ”ბრიჯსტოუნმა” ახალი საბურავები შეიმუშავა.

No comments:

Post a Comment