Friday, June 25, 2010

”აუდი” A8-ს და A1-ის წარმოებას ზრდის

Audi increasing production to meet A8, A1 demand

25 ივნისი

”ფოლკსვაგენის” ჯგუფში შემავალი კომპანია ”აუდი”, რომელიც პრემიუმ კლასის ავტომობილების წარმოებაზეა სპეციალიზებული, სედან A8-ს და კომპა ქტურ ჰეჩბეკ A1-ზე მოთხოვნას ვერ აუდის, რის გამოც, მათი წარმოების მოცულობის გაზრდა უწევს. ამისათვის კი, კომპანიის მთავარი ფინანსისტის, აქსელ შტროტბეკის თქმით, ქალაქ ნეკარსულმის ქარხანა შაბათსაც იმუშავებს.

ამ ორი, სხვადასხვა ზომის ავტომობილიდან, განსაკუთრებული პოპულარობით ლუქსის კლასის A8 სარგებლობს. რაც შეეხება A1-ს, პირვანდელი გეგმით, ის წლიურად 100 000 ცალი უნდა დამზადებულიყო, თუმცა ბაზრის რეალური მოთხოვნა ამაზე გაცილებით მეტია.

ცნობისათვის, ”აუდის” მიზანია, რომ 2015 წელს ეს კომპანია პრემიუმ სეგმენტის მსოფლიო ლიდერი უნდა გახდეს. დღეისათვის ამ სეგმენტის ლიდერი ”ბეემვეა”, მეორეზე კი ”მერსედეს ბენცია”. რაც შეეხება ”აუდის”, ამ კომპანიამ ორი წლის წინ, მილიონზე მეტი ავტომობილი გაჰყიდა, თუმცა შარშან გაყიდვები 5.4 პროცენტით, 949 729-მდე შეუმცირდა. წელს კი, დიდი შანსია იმისა, რომ ინგოლშტაფტელები მილიონიან ზღვარს ისევ გადალახავენ.

მიმდინარე წელს, ”აუდი” 12 ახალ და განახლებულ მოდელს გამოუშვებს, მათ შორის, კუპე A7-ს. შტროტბეკის თქმით, ეს საკმარისი იქნება იმისათვის, რომ კომპანიის გაყიდვები ერთნიშნა პროცენტულ მაჩვენებელზე გაცილებით სწრაფი ტემპით გაიზარდოს.

მიუხედავად იმისა, რომ გლობალური ეკონომიკური კრიზისის ეფექტი ავტოინდუსტრიას ჯერაც ეტყობა, ”აუდი” მაინც ზრდას ახერხებს, რაც იმის შედეგია, რომ ეს კომპანია აქტიურად მოქმედებს სწრაფად მზარდ ჩინურ ბაზარზე.

”აუდის” წარმატებებზე ბოლო ორი წელი ის ფაქტიც ვერ ახდენდა გავლენას, რომ ჩინეთი ორი წლის განმავლობაში არაფერს აკეთებდა იუანის გასამყარებლად. ამის მიზეზი კი ისაა, რომ გერმანულ კომპანიას ცისქვეშეთში ერთობლივი საწარმოები აქვს და იქიდან მაკომპლექტებლების იმპორტი იაფი უჯდება. და მართალია, ჩინეთის ხელისუფლება იუანის გამყარებაზე ზრუნვას აპირებს, შტროტბეკი ამბობს, რომ ეს მისი კომპანიის ბიზნესზე დიდ გავლენას არ იქონიებს.

No comments:

Post a Comment