Wednesday, December 8, 2010

”ფოლკსვაგენ Up-ის” გაყიდვები მერმისს დაიწყება

Volkwagen Up Will be Priced Around EUR10,000

8 დეკემბერი

გამოცემა ”აუტომოტივ ნიუს იუროპმა” გაავრცელა ინფორმაცია იმის შესახებ, რომ მერმისს, ფრანკფურტის საავტომობილო შოუზე, ”ფოლკსვაგენი” თავის მინიავტომობილ Up-ის სერიული ვერსიის პირველ ჩვენებას მოაწყობს. შოუს დამთვალიერებლის წინაშე წარსდგება სამკარიანი, ოთხადგილიანი ავტომობილი, რომელიც ბენზინისა და დიზელის სამცილინდრიანი ძრავებით იქნება აღჭურვილი.

მინიავტომობილს ”ფოლკსვაგენის” ბრატისლავას (სლოვაკეთი) ქარხანა გამოუშვებს. მყიდველს კი მას მერმისსვე, წლის ბოლოს შესთავაზებენ. Up-ის (ფრანკფურტში ის ალბათ ლუპოს სახელით წარსდგება) საბაზო ღირებულება 10 000 ევრო იქნება. იმავე პლატფორმაზე, მოგვიანებით ანალოგიური კლასის ავტომობილებს ”ფოლკსვაგენის” ჯგუფში შემავალი ”სეატი”, ”შკოდა” და სავარაუდოდ, ”აუდიც” გამოუშვებენ.

გერმანულ გამოცემა ”აუტომობილვოხესთან” საუბრისას, ”ფოლკსვაგენის” განვითარების განყოფილების შეფმა ულრიხ ჰაკენბერგმა განაცხადა, რომ Up-ის ბოლო პროტოტიპზე მუშაობა პრაქტიკულად დასრულებულია. შემდეგი ეტაპი კი, წარმოებისთვის მომზადეული სატესტო ავტომობილების მცირე პარტიის დამზადება იქნება.

Up-ის გამაში, სამკარიანი ჰეჩბეკის გარდა, ვოლფსბურგელები ხუთკარიან ჰეჩბეკსა და ელექტრომობილსაც გამოუშვებენ. ამ უკანასკნელის გაყიდვები 2013 წელს უნდა დაიწყოს. იმავდროულად, ბაზარზე ელექტრული ”გოლფი” და ”ჯეტაც” გამოვა. რაც შეეხება შიდაწვისძრავიან Up-ს, მისთვის ჩვეულებრივი მექანიკური ტრანსმისიებია გათვალისწინებული. მოგვიანებით კი მყიდველს ორქუროიან კოლოფებსაც შესთავაზებენ.

ცნობისათვის, ამ პატარა ავტომობილის შემუშავების დასაწყისში, ვოლფსბურგელებს სუდათ, რომ ძრავი უკან განეთავსებინათ. მაგრამ ეს გარკვეულ სირთულეებთან იყო დაკავშირებული და ავტომობილსაც აძვირებდა. ამიტომ, არჩევანი საბოლოოდ მაინც ძრავის წინა ნაწილში მოთავსებაზე შეჩერდა. ასე, Up-ს ძრავებს და ბევრ სხვა მაკომპლექტებლებს, უფრო დიდი (სუბკომპაქტური) ”პოლო” გაუზიარებს.

ლაპარაკი იყო იმაზეც, რომ ვოლფსბურგელები მინი ავტომობილისთვის ორცილინდრიან ძრავებს შეიმუშავებდნენ, მაგრამ ჰაკენბერგი ამ ვარაუდს უარყოფს. თუმცა იმასაც დასძენს, რომ ”ფიატ 500-ზე” გამოყენებული მსგავსი აგრეგატი შესანიშნავია.

”ამ ეტაპზე, ჩვენი ამოცანა არა მცირე ძრავების დამზადება, არამედ არსებული აგრეგატების და კვანძების სრულყოფაა, რათა გაუმჯობესდეს მათი შესაძლებლობები და ეკონომიურობა. Up-ი მხოლოდ სამცილინდრიანი ძრავებით აღიჭურვება, რომლებსაც მოწინავე ტექნოლოგიებით დავამზადებთ და რომელთა ხარისხსაც მყიდველი შეაფასებს”, - ამბობს ჰაკენბერგი.

No comments:

Post a Comment