Tuesday, February 22, 2011

„ლამბორგინიმ“ „ავენტადორი“ ნახევრად აწყობილი გვიჩვენა

Lamborghini Unveils Aventador... V12 Rolling Chassis

22 თებერვალი

ჯერ მანქანის სილუეტი, შემდეგ ძრავი, კოლოფი, საკიდარი, მზიდი კაპსულა და ახლა აწყობილი შასი ძარის გარეშე - ასე ნაწილ-ნაწილ გვაცნობს „ლამბორგინი“ თავის ახალ ფლაგმანს, სახელად „ავენტადორს“, რომელიც უკვე ძალიან მალე, მოდელ „მურსიელაგოს“ შეცვლის. ამჯერად იტალიური კომპანია მხოლოდ ახალი ფოტოს გამოქვეყნებას დასჯერდა. ამ ავტომობილის შესახებ, დანრჩენი თითქმის ყველაფერი უკვე ცნობილია.

ლერძოდ ის, რომ მისი ძარისა და შასის წარმოებისას, „ლამბო“ უხვად გამოიყენებს კარბონის კომპოზიტს. შესაბამისი ტექნოლოგია, სანტ’აგატა ბოლონზელებმა „ბოინგის“ სპეციალისტებთან ერთად შეიმუშავეს. სხვათა შორის, იმავე ტექნოლოგიით, თავიანთ ავტომობილებს უკვე დიდი ხანია, ფორმულა 1-ის გუნდებიც აწარმოებენ.

კარბონის კომპოზიტის უპირატესობა ფოლადის და ალუმინის ანალოგებთან სიმსუბუქე და გრეხვაზე გაცილებით მეტი მედეგობაა. სწორედ კარბონის წყალობაა ის, რომ „ავენტადორის“ მონოკოკი მხოლოდ 147.5 კილოგრამს იწონის, ძარა კი (საღებავის გარეშე) – 229.5 კიოლოგრამს. რაც შეეხება მთლიანად ავტომობილის წონას, 1575 კილოგრამი მონსტრისთვის, რომელსაც ბაზაში V12 ძრავი უდგას, არც ისე ბევრია. ღერძებს შორის წონა 43/57-ზე ნაწილდბა (უფრო მეტად უკანა ბორბლებია დატვირთული), რაც შეეხება წონისა და სიმძლავრის ფარდობას, ის ყოველ კილოგრამზე 2.25 ცხენის ძალაა.

ძრავი 6.5-ლიტრიანია და ის „ლამბომ“ სუფთა ფურცლიდან შექმნა (რისთვისაც სამი წელი დასჭირდა). აგრეგატი 700 ცხენის ძალას იძლევა, მასთან კი 7-საფეხურიანი რობოტიზებული კოლოფია შეწყვილებული. იტალიური კომპანიის მირ გავრცელებული ინფორმაციით, ამ ტანდემის დახმარებით, „ავენტადორი“ ადგილიდან 100 კმ/სთ-მდე აჩქარებას 2.9 წამში ასწრებს, მისი მაქსიმალური სიჩქარე კი 350 კმ/სთ-ია.

გარდა ამისა, ავტომობილი სრულამძრავიანი ტრანსმისიით აღიჭურვება. მის შენლებას კი ასევე კარბონის კომპოზიტისგან დამზადებული დისკები და ექვსცილინდრიანი სუპორტები უზრუნველყოფს.

„ლამბორგინი ავენტადორის“ მსოფლიო პრემიერა ჟენევის ავტო შოუზე გაიმართება.

No comments:

Post a Comment