Sunday, March 6, 2011

ჟენევა 2011

ჟენევის ავტო შოუ - ყველაზე გრანდიოზული საავტომობილო ფორუმი

Geneva 2011

6 მარტი

ფორდ B-მაქსი

„ფორდის“ სტენდზე მთავარი სიახლე სუბკომპაქტური მინივენი „B-მაქსია“, რომელმაც უკვე საკმაოდ მოძველებული „ფიუჟენი“ უნდა შეცვალოს და კონკურენცია ამ კლასის ერთ-ერთ ყველაზე პოპულარულ ავტომობილ „ოპელ მერივას“ გაუწიოს. რაც მთავარია, ის ძალიან პოპულარულ ჰეჩბეკ „ფიესტას“ პლატფორმაზეა ბაზირებული.
„B-მაქს-ს“ უჩვეულო კონსტრუქციის უკანა კარებები აქვს - ისინი მანქანის გასწვრივ იღება, რითაც სალონში მოხვედრას და იქიდან გადმოსვლას მოსახერხებელს ხდის. იგივე მიზნით, ავტომობილს არ გააჩნია შუა საყრდენი. თუმცა, ამის გამო, მისი ძარა სიხისტეს მაინც არ კარგავს. და ეს იმის წყალობით, რომ კარებების კონსტრუქციაში ფოლადის ზემტკიცე შენადნობ ბორონისგან დამზადებული დეტალები შედის. რამდენადაც გამოფენაზე წარმოდგენილი ავტომობილი წარმოებისთვისაა მომზადებული, შეიძლება დანამდვილებით ვთქვათ, რომ კარებების ასეთი კონსტრუქცია სერიულ ვერსიაზეც შენარჩუნდება.

ახალი ავტომობილი ყველა იმ ძრავს მიიღებს, რომლებსაც „ფორდი“ ჰეჩბეკ „ფიესტაზე“ იყენებს. მათ შორის იქნება სერია ეკობუსტის ეკონომიური აგრეგატებიც. რაც შეეხება ჟენევაში წარმოდგენილ ავტომობილს, ის სწორედ ეკობუსტის სერიის სამცილინდრიანი 1.0-ლიტრიანი ტურბოძრავითაა აღჭურვილი, რომელიც 100 ცხენის ძალას გამოიმუშავებს. ამ აგრეგატის ტექნიკური მონაცემები ჯრ დაზუსტებული არაა, რადგან ის ტესტირების და სრულყოფის სტადიაში იმყოფება.

„ფორდ B-მაქსის“ წარმოების დაწყება უახლოეს ორ წელიწადშია მოსალოდნელი.

No comments:

Post a Comment