Monday, May 9, 2011

„ფოლკსვაგენი“ პლაგ-ინ ჰიბრიდების გამოშვებას იწყებს

Volkswagen Announces Introduction of Plug-in Hybrids in 2013

9 მაისი

„ფოლკსვაგენის“ ჯგუფის დირექტორთა საბჭოს თავმჯდომარე მარტინ წინტერკორნმა გამოაცხადა, რომ მის ჯგუფში შემავალი კომპანიები რამდენიმე მნიშვნელოვანი მოდელის პლაგ-ინ ჰიბრიდული ტექნოლოგიებით აღჭურვილი ვერსიების გამოშვებას 2013 წელს დაიწყებს.

„მალე ელექტრომობილი, ინდივიდუალური გადაადგილების ყველაზე გავრცელებული საშუალება გახდება და ამ საქმეში ჩამორჩენას არ ვაპირებთ - „ფოლკსვაგენი“ ამ ტექნოლოგიებს ითვისებს. უახლოეს პერიოდში, პლაგ-ინ ჰიბრიდული სისტემა ელექტრიფიკაციის გზაზე საუკეთესო გამოსავალია, რადგან ის ორი ეპოქის საუკეთესო თვისებებს აერთიანებს“, - ამბობს ვინტერკორნი.

მას არ დაუკონკრეტებია, თუ რომელი მოდელების აღჭურვა იგეგმება პლაგ-ინ სისტემებით. ვოლფსბურგელებმა ამგვარი სისტემები აქამდე მხოლოდ ორ ავტომობილზე - „გოლფის“ ბაზაზე შექმნილ „ტვინდრაივ პლაგ-ინსა“ (ფოტოზე) და „აუდი A5 e-ტრონზე“ გამოიყენეს.

პლაგ-ინ ჰიბრიდელი სისტემა ავტომფლობელებს იმაზე უკეთეს მახასიათებლებს სთავაზობს, ვიდრე ელექტრომობილი. ჯერ ერთი, მეტია სვლის სიშორე, ავტომობილს უკეთესი დინამიკური მახასიათებლები აქვს, ადვილად ადის აღმართებზე და რაც არანაკლებ მნიშვნელოვანია, შედარებით სუფთა გამონაბოლქვიც აქვს. ეს კი მალე ევროპულ ბაზარზე მომუშავე მწარმოებლებისთვის, გადამწყვეტი ფაქტორი გახდება.

ვინტერკორნი თავისი განცხადებით ვენის მოტორ სიმპოზიუმზე გამოვიდა, სადაც „ფოლკსვაგენმა“ ორი უახლესი ძრავი წარადგინა. ესენია 1.4-ლიტრიანი TSI მოტორ E85 და 2.0-ლიტრიანი TDI. გერმანულ კომპანიას ამ ორი აგრეგატის ტექნიკური მახასიათებლები არ დაუკონკრეტებია, თუმცა ირწმუნება, რომ ორივე ატმოსფეროს ძალიან მცირე ოდენობის ნახშირორჟანგით დააბინძურებს.

სხვათა შორის, ახლახანს გერმანიის კანცლერმა ანგელა მერკელმა გერმანული ავტოკომპანიების ხელმძღვანელებს გააცნო ქვეყნის მთავრობის გეგმა, რომლის მიხედვითაც, გერმანიაში 2020 წელს მილიონი ელექტრომობილი უნდა დადიოდეს. ამ მიმართულებით, მწარმოებელთა წასახალისებლად კი მილიარდობით ევრო დაიხარჯება.

No comments:

Post a Comment