ბატონი ოპტიმიზმს ინარჩუნებს
Formula 1
23 ივნისი
ფორმულა 1-ის მსოფლიო ჩემპიონატის ბრიტანელი ლიდერი ჯენსონ ბატონი დარწმუნებულია, რომ მის გუნდს შეუძლია, რომ მომავალი ეტაპიდან, რომელიც გერმანიაში ჩატარდება, კვლავ გამარჯვებისთვის იბრძოლოს და მეტოქე ”რედ ბულს” დაწევის საშუალება არ მისცეს.
გასულ უქმეებზე, ბრიტანულ სილვერსტოუნზე, ავსტრიული საჯინიბოს პილოტებს - გერმანელ სებასტიან ფეტელსა და ავსტრალიელ მარკ უებერს ბადალი არ ჰყავდათ, ბატონმა კი, ვინც ”ბრაუნის” ბოლიდით ასპარეზობს და ვისაც წინა შვიდი ეტაპიდან ექვსი მოგებული ჰქონდა, საშინაო რბოლაში მეექვსე ადგილის დაკავებაც ძლივს შეძლო, თუმცაღა ჩემპიონატში სოლიდური ლიდერობა მაინც შეინარჩუნა.
ბატონი თავისი უფერული გამოსვლის მთავარ მიზეზად გრილ ამინდს ასახელებს, რის გამოც, მის ბოლიდზე საბურავები გვიან ხურდებოდა. პარალელურად, მან ისიც აღიარა, რომ ”რედ ბული” ამ ეტაპზე უფრო სწრაფად პროგრესირებს, სილვერსტოუნის სწრაფმოსახვევებიანი კონფიგურაცია კი სწორედ მეტოქე გუნდის ბოლიდებისთვისაა შესაფერისი.
ბატონით, მიუხედავად იმისა, რომ ამ ეტაპზე, სოლიდური უპირატესობა გააჩნია, ეს მას და მის გუნდს დამშვიდების საბაბს არ აძლევს, რადგან მეტოქემ უკვე დაამტკიცა, რომ ბრძოლის გარეშე ტიტულის დათმობას არ აპირებს.
”მართალია, ჯერაც სოლიდური უპირატესობა გამაჩნია, მაგრამ ჩემპიონატის დასრულებამდე ცხრა ეტაპით ადრე, ეს დამშვიდების და მხოლოლ უპირატესობის შესანარჩუნებლად ბრძოლის საბაბს არ მაძლევს. თუ მოვეშვებით, უპირატესობასაც თვალსა და ხელს შუა დავკარგავთ და მერე დაწევა გაცილებით ძნელი იქნება. ფეტელზე კი ამ ეტაპზე რაიმე გარკვეულის თქმა ძნელია. შესაძლოა, სილვერსტოუნზე მისი გამოსვლა გარემოებათა დამთხვევის შედეგია. შესაძლოა, მათ ამის საშუალება, ამ რბოლამდე მანქანაზე ჩატარებულმა მოდერნიზაციამ მისცა. ნებისმიერ შემთხვევაში, მომდევნო ეტაპებზე მხოლოდ გამარჯვებისთვის ბრძოლას ვაპირებ. სხვა შედეგები არ მაწყობს. რა თქმა უნდა, ფეტელი და უებერი შემდგომ ეტაპებზეც ძალიან სწრაფები იქნებიან, მაგრამ არ მგონია, ისეთივე უპირატესობა ჰქონდეთ, როგორც სილვერსტოუნზე”, - ვარაუდობს ბატონი.
ჩემპიონატის ლიდერი ერთ საინტერესო გარემოებაზეც ამახვილებს ყურადღებას ის ამბობს, რომ რბოლის მიწურულს, ის გაცილებით სწრაფი იყო, ვიდრე მის წინ მიმავალი ნიკო როსბერგი. განსაკუთრებით, მუხრუჭების კარგ მუშაობას უსვამს ხაზს. მუხრუჭები ჩვენს მანქანას საუკეთესო აქვსო, - ამბობს ბატონი, მაგრამ იქვე დასძენს, რომ სილვერსტოუნზე მათი გამოყენება იშვიათად უხდებოდა (ტრასის თავისებურებათა გამო) და ამიტომ, ამ უპირატესობის გამოყენება შეუძლებელი იყო. მითუმეტეს, მუხრუჭების გარეშე, საბურავებიც გვიან ცხელდებოდა.
”აქ მე ფეტელთან 7 ქულა წავაგე მაგრამ ისიც ხომ შემიძლია გავიხსენო, რომ მონაკოში, სადაც ის კედელს დაეჯახა, მე 10 ადვილი ქულა მოვუგე. მოკლედ, ეს რბოლებია, რბოლებში კი ყველაფერი ხდება. მთავარია, ოპტიმიზმი შევინარჩუნოთ და ის უპირატესობები გამოვიყენოთ, რომლებიც რეალურად გაგვაჩნია”, - დასძენს ოპტიმისტი ბატონი და ნურბურგრინგზე რევანშისთვის ბრძოლას გვპირდება...
No comments:
Post a Comment