Sunday, July 12, 2009

ფერარის სტრატეგიის იმედი აქვს

Ferrari

12 ივლისი

ფელიპე მასა პიტლაინზე

.................................................

”ფერარის” ორივე პილოტი სასტარტო რიგის მოწინავე ათეულში დგას და ამით, გუნდი კმაყოფილია, თუმცა მარანელოელებს კარგად ესმით, რომ გარკვეულწილად, ეს ამინდით გამოწვეულმა ქაოსმა განაპირობა. სინოპტიკოსები წვიმას რბოლის დროსაც ვარაუდობენ, თუმცა ძლიერ წვიმას არ ელიან და ფიქრობენ, რომ მალე გადაიღებს. და ალბათ, ტრასაც მალე გაშრება. რა თქმა უნდა, გუნდები ამინდის ჭირვეულობისთავის წინდაწინ ემზადებიან და სხვადასხვა სარბოლო ტაქტიკას ამუშავებენ.

”საკმაოდ დამაკმაყოფილებელი შედეგია. მითუმეტეს, თუ გავითვალისწინებთ, რაოდენ რთულ მეტეოპირობებში ჩატარდა რბოლა. ჩვენი მთავარი ამოცანა ათეულში მოხვედრა იყო. ეს საკმაოდ ძნელი იყო, რადგან იმ ორი გუნდისგან განსხვავებით, რომლებიც ტიტულისთვის იბრძვიან, დანარჩენებმა მეტნაკლებად თანაბარი დროები აჩვენეს. ზოგს კი მოულოდნელი პროგრესი ჰქონდა. ამინდის გამო, ხვალინდელი რბოლაც ალბათ ქაოსური იქნება. ჩვენ ძალიან გვინდა, რომ ჩვენმა ორივე პილოტმა ქულების აღება შეძლოს და ამისათვის, ნებისმიერი, თუნდაც უმცირესი შესაძლებლობის გამოყენება გვმართებს”, - ამბობს ”ფერარის” შეფი სტეფანო დომენიკალი.

ფელიპე მასას თქმით, კვალიფიკაცია ნამდვილი ლატარეა გამოდგა - თავიდან ტრასა მშრალი იყო, შემდეგ ორჯერ გაწვიმდა და ორივეჯერ ასფალტი ისევ გაშრა. გზის კონდიცია მუდმივად იცვლებოდა, რაც საქმეს ერთი-ორად ართულებდა. ”უფრო მეტის მიღწევაც შეგვეძლო, მაგრამ მეორე მხრივ, უარესი შედეგიც რეალური იყო. მე-8 შედეგით ძლიერ გახარებული არ ვარ, მაგრამ არც საწუხარი მაქვს. ჩვენ კარგი ტაქტიკა შევარჩიეთ, რითაც ქულების მოპოვების რეალური შანსი გვაქნება, მაგრამ კვარცხლბეკზე ასვლა ძალიან გაგვიჭირდება”, - ამბობს ბრაზილიელი.

ანალოგიურ განწყობაზეა მისი თანაგუნდელი კიმი რაიკონენიც. ის ამბობს, რომ კვალიფიკაციაზე ნაჩვენები შედეგებით, ძალთა თანაფარდობის განსაზღვრა შეუძლებელია. ამასთან, სესიის ბოლოს ახალი საბურავების კომპლექტი რომ შემორჩენოდა, უკეთეს დროსაც აჩვენებდა.

”ნორმალურ პირობებში უკეთესი დროც მექნებოდა. და მაინც, ვერ ვიტყვი, რომ რბოლისთვის ცუდად ვართ მომზადებულნი. კარგი ტაქტიკა გვაქვს შემუშავებული, რომლის მაქსიმალურად ეფექტურად გამოყენებასაც ვეცდებით”, - ამბობს ”აისმენი”.

გუნდში იმედოვნბენ, რომ რბოლის დასაწყისშ წვიმა არ იქნება. ამასთან, სტარტ/ფინიშის გრძელი სწორი სისტემა ”კერს-ის” ეფექტურად გამოყენების საშუალებას იძლევა. დაკიდევ, ორივე ”ფერარის” ავზში იმაზე მეტი საწვავი ასხია, ვიდრე წინა პოზიციებზე მდგარი ბოლიდების ავზებში. ესე იგი, მარანელოელები შედარებით გვიან პიტ სტოპებს გეგმავენ, რაც შუა რბოლაში მათ გარკვეულ უპირატესობას მისცემს...

No comments:

Post a Comment