Friday, November 20, 2009

”ფოლკსვაგენ გოლფი” ევროპული გაყიდვების ლიდერია

Volkswagen Golf Leads Europe Sales

20 ნოემბერი

ავტო ინდუსტრიის ანალიტიკურ-საკონსულტაციო სააგენტო JATO-ს მონაცემებით, მიმდინარე წელს, ”ფოლკსვაგენი” ევროპის ყველაზე გაყიდვადი ბრენდია. მისი ეს წარმატება კი უახლესი ”პოლოსა” და ”გოლფის” პოპულარობამ განაპირობა. ამასთან, ”გოლფმა” თავის კლასში კვლავ ბესტსელერის წოდება დაიმსახურა.

ვოლფსბურგელთა სამოდელო გამაშიც, ”გოლფი” ყველაზე გაყიდვადი მოდელია. ოქტომბრის ბოლოსთვის, ”ფოლკსვაგენს” ევროპაში 1 386 694 ავტომობილი ჰქონდა გაყიდული, რომელთაგან 18 პროცენტი (ანუ 249 150 ავტომობილი) ”გოლფი” იყო. ამ ჰეჩბეკს ევროპის ბაზარზე პირველობას ”ფორდ ფოესტა” ეცილება, რომლის გაყიდვებმაც ოქტომბერში 61.7 პროცენტით მოიმატა.

ბრენდებს შორის, ”ფოლკსვაგენი” კვლავ ინარჩუნებს ლიდერობას. მოწინავე ათეულში მეორე ადგილი ”რენოს” უკავია, რაშიც მას მოდელების, ”კლიოსა” და ”მეგანის” პოპულარობა ეხმარება. შესამჩნევი წინსვლა აქვს ”ფიატს”, რომელმაც ევროპაში გაყიდვები მნიშვნელოვნად გაზარდა.

სააგენტოს შეფი დავიდ დი ჯიროლამო ამბობს, რომ ავტობიზნესი კრიზისიდან გამოსვლას და გაჯანსაღების ფაზაში გადასვლას იწყებს, მაგრამ სიტუაციის ანალიზი გვიჩვენებს, რომ მოთხოვნა ახალ ავტომობილებზე ჯერ ნელა იზრდება და ის კრიზისამდელ დონეს ჯერ არ დაბრუნებია.

დი ჯიროლამოსვე თქმით, ახალ ავტომობილებზე მოთხოვნის ზრდა აღმოსავლეთ ევროპაში არ ფიქსირდება, რადგან ამ რეგიონის ქვეყნებს გაყიდვების სტიმულირებისთვის თავისუფალი სახსრები არ გააჩნიათ. სამაგიეროდ, დასავლეთის ქვეყნები შეღავათების გაცემას მანამ გააგრძელებენ, სანამ რეალური მოთხოვნა გაიზრდება.

No comments:

Post a Comment