Friday, October 15, 2010

როცა საბურავს ლურსმნის არ ეშინია - ეს ”კონტინენტალია”

12 ოქტომბერი

მარეკ გებრტის ”ვანდალური” ექსპერიმენტი
..............................
წარმომიდგენია, რასაც იტყვით - ასეთი რამ შეუძლებელია. ალბათ მართალიც იქნებით, რადგან ჩემი თვალით რომ არ მენახა, ამას მეც არ დავიჯერებდი. თუმცა საბურავების მწარმოებელ გერმანულ კომპანია ”კონტინენტალის” შემთხვევაში, ეს თურმე შესაძლებელი ყოფილა - საბურავი მაშინაც არ კარგავს წნევას, როდესაც მას მსხვილი ლურსმანი შეერჭობა.
პრესკონფერენციაზე მარცხნიდან: ”იბერია ბიზნეს ჯგუფის” პრეზიდენტი ტარიელ ხეჩიკაშვილი, მარეკ გებრტი და იტა-ს დირექტორი ლაშამი გინეიშვილი
..............................
არადა, საბურავების მწარმოებელ ”კონტინენტალისა” და ქართულ ”იბერია ბიზნეს ჯგუფში” შემავალ კომპანია ”იტა-ს” საქმიან დამეგობრებასთან დაკავშირებული კონფერენცია, რომელიც ”ფოლკსვაგენის” შოურუმში ჩატარდა, თითქოს მხოლოდ განცხადებებით და კითხვა-პასუხით უნდა შემოფარგლულიყო. მაგრამ შემდეგ, გერმანული კომპანიის ჩეხმა წარმომადგენელმა მარეკ გებრტმა ”კონტინენტალის” ერთი სიახლე გაგვაცნო, რომელმაც პრესკონფერენცია უცბად გააცოცხლა.

”ფოლკსვაგენის” შოურუმში მდგარ ”ფოლკსვაგენ CC-ს” ერთი ბორბალი მოხსნეს. ჩეხმა სტუმარმა ლურსმანი და ჩაქუჩი მოითხოვა. ყველა მიხვდა, რაც უნდა მომხდარიყო. გებრტის თავდაჯერებულობის მიუხედავად, ალბათ ბევრი ექსპერიმენტის ჩაფლავებას ელოდა - სხვა თუ არაფერი, ლურსმანი მეტისმეტად დიდი იყო. მაგრამ არა, ჩეხმა რეზინს ლურსმანი ბოლომდე ჩაარჭო, შემდეგ კი ბრტყელტუჩას დახმარებით ამოაძრო, საბურავს კი გრამი ჰაერიც არ გამოუშვია! ყველაფერი ისე დარჩა, როგორც ლურსმნის ჩარჭობამდე იყო. ოღონდ, ლურსმანს წებოვანი შავი ნივთიერება გამოჰყვა.

ბატონი გებრტის განმარტებით, ”კონტინენტალი” უშვებს საბურავებს მარკით ”კონტისილ”, რომლის პროტექტორის შიდა ფენაც სპეციალური ნივთიერებითაა დაფარული. როდესაც უცხო საგანი საბურავის გარსს არღვევს და მასში შედის, ნივთიერება ამ სხეულს გარს ეკვრის ისე, რომ არანაირ ღრიჭოს არ ტოვებს. საბურავის ჰერმეტულობა არც მაშინ ირღვევა, რაც იქიდან უცხო სხეულს გამოიღებენ.

ოღონდ, კომპანია განმარტავს, რომ საბურავის დაზიანება მის დაშვებას არ გამოიწვევს, თუ უცხო სხეულის დიამეტრი 5 მილიმეტრზე მეტი არაა (”ჩვენი” ლურსმანი ამ მოთხოვნას შეესაბამებოდა). ”კონტინენტალისვე” რჩევით, ყოველივეს მიუხედავად, კარგი იქნება, თუ დაზიანებულ საბურავს დროულად უჩვენებთ სპეციალისტს, რომელიც გადაწყვეტს, შეცვალოს, თუ არა დაზიანებული რეზინი. დაკიდევ, გებრტმა განაცხადა, რომ ”კონტისილ” მარკის საბურავები, ჩვეულებრივზე 20 პროცენტით ძვირია. სამაგიეროდ, როცა ამ საბურავებს ხმარობთ, ავტომობილში სათადარიგო ბორბლის ჩადება აუცილებელი აღარ იქნება და ამგვარად, საბარგულში ადგილიც გამოთავისუფლდება.

ბოლოს კი გეტყვით, რომ საკუთრივ ”კონტინენტალის” საბურავების გარდა, გერმანული კომპანია თავის ჯგუფში შემავალი კიდევ ორი კომპანიის, ამერიკული ”იუნიროიალისა” და ჩეხური ”ბარუმის” საბურავებსაც გაჰყიდის. სამივე ბრენდის საბურავები მათი ფასის მიხედვით იქნება სეგმენტირებული. ამასთან, ყველაზე იაფი ჩეხური საბურავება, ყველაზე ძვირი კი - გერმანული.

No comments:

Post a Comment