"ასეთი ადგილი სხვაგან არსადაა. აქ ერთ წრეზე უფრო მეტს მიაღწევ, ვიდრე სხვა ტრეკებზე ბევრი წრის გავლით. აქ არის ადგილები, სადაც მანქანა ჰაერში ეკიდება და ადგილები, სადაც მთელი ძალითაა ტრასაზე გაკრული. ამ ყველაფერს, სხვა ტრასებზე ვერ შეხვდებით", – ამბობს "კადილაკ ATS–ის" პროგრამის ენერგიის და ძალური დანადგარების ინტეგრაციის ინჟინერი დევიდ მიკელსი.
ეს "პატარა" სედანი ბაზარზე მერმისს გამოჩნდება, თუმცა ნურბურგრინგის ნორდშლაიფზე ვარჯიში და მითუმეტეს თავის გამოჩენა, მას კარგ სამარკეტინგო სამსახურს გაუწევს. თანაც, ამ ავტომობილით ამერიკული კომპანია რბოლებში მონაწილეობასაც აპირებს...
No comments:
Post a Comment