ჰიბრიდული ”პორშე კაიენის” გაყიდვები მერმის დაიწყება
Porsche Cayenne Hybrid
18 ივნისი
გერმანულ გაზეთ ”რაინიშე პოსტთან” საუბრისას, ”პორშეს” დირექტორთა საბჭოს წევრმა ვოლფგანგ დიურჰაიმერმა განაცხადა, რომ უგზოობის მოდელ ”კაიენის” ჰიბრიდული ვერსიის წარმოება 2010 წლის მეორე ნახევარში დაიწყება და მისი საბაზო ღირებულება 90 000 ევრო იქნება.
ჯერ კიდევ წლის დასაწყისში, ”პორშემ” გამოაცხადა, რომ ”კაიენ S-ის” ჰიბრიდულ აგრეგატს V8 ძრავის დონის სიმძლავრე და ოთხცილინდრიანის ეკონომიურობა და სუფთა გამონაბოლქვი ექნება.
დღეს უკვე ცნობილია ისიც, რომ ”კაიენ S-ის” ჰიბრიდულ სისტემაში, ”აუდის” 3.0-ლიტრიან V6 DFI შიდაწვის ძრავს, რომლის სიმძლავრე 333 ცხენის ძალაა, 52-ცხენისძალიანი ელექტრომოტორი შეუწყვილდება. ელექტროძრავს კი ენერგიით 38-კილოვატი ტევადობის აკუმულატორი მოამარაგებს.
ყოველივე საკმარისია იმისათვის, რომ ამ ზორბა ავტომობილმა ადგილიდან 100 კმ/სთ სიჩქარე 6.8 წამში აკრიფოს. პარალელურად, სტანდარტულ, შიდაწვისძრავიან ვერსიასთან შედარებით, ჰიბრიდულ ”კაიენ S-ის” გამონაბოლქვში CO2-ის შემცველობა 20%-ით ნაკლები იქნება.
აკუმულატორის ტევადობა საკმაოდ მწირია. მასში დაგროვილი ენერგია, თუ მხოლოდ ელექტროძრავი იმუშავებს, მხოლოდ 1.9 კილომტრის გასავლელადაა საკმარისი. როცა კომპიუტერი დააფიქსირებს, რომ აკუმულატორი ჯდება, მაშინვე შიდაწის ძრავი ირთვება, რომელიც მაბრუნ მომენტს გენერატორს მიაწვდის, მის მიერ გამომუშავებული ელექტროენერგია კი ელექტროძრავს უმალ მიეწოდება. ”პორშე” ხაზს უსვამს, რომ ამ მანიპულაციაში მძღოლი არანაირ მონაწილეობას არ მიიღებს - ყველაფერი ავტომატურად მოხდება.
ჰიბრიდულ სისტემას 8-საფეხურიანი ტრანსმიია ემსახურება, რომელშიც ყველაზე მაღალი საფეხური მეექვსეა, მისი მომდევნო ორი საფეხური კი შორეული, ეკონომიური მოძრაობის უზრუნველყოფას ემსახურება. ბოლო საფეხურით გადაადგილებისას, როდესაც ჩართული მხოლოდ ელექტროძრავია, ავტომობილი მძღოლის ყოველგვარი ჩარევის გარეშე, მუდმივად ინარჩუნებს ”საკრეისერო” სიჩქარეს - 138 კმ/სთ-ს.
აღსანიშნავია, რომ იგივე ჰიბრიდული აგრეგატით ”პორშეს” უახლესი ავტომობილი - ოთხკარიანი კუპე ”პანამერაც” აღიჭურვება, რომლის ჰიბრიდული ვერსიის გაყიდვები დაწყებაც ამ წლის მიწურულს იგეგმება.
No comments:
Post a Comment