Monday, October 11, 2010

”ჰიუნდაი სონატას” ხუთი ვარსკვლავი

11 ოქტომბერი

”ჰიუნდაის” საშუალო ზომის სედანმა ”სონატამ” აშშ-ის საგზაო უსაფრთხოების ეროვნული ადმინისტრაციის (NHTSA – ნეიშნლ ჰაივეი ტრაფიკ სეიფრი ედმინისტრეიშნ) ახალი, მნიშვნელოვნად გამკაცრებული სტანდარტებითაც, უსაფრთხოებაზე უმაღლესი, ხუთვარსკვლავიანი შეფასება დაიმსახურა.

2011 წლის ”სონატას” NHTSA-სგან ხუთი ვარსკვლავი თებერვლის ტესტების შემდეგაც ჰქონდა მიღებული, თუმცა ადმინისტრაციამ ახლახანს თავისი სტანდარტები გაამკაცრა და კორეულმა კომპანიამაც გადაწყვიტა, რომ თავისი ფლაგმანი კიდევ ერთხელ გამოეცადა, რათა მყიდველის კიდევ უფრო მეტი ნდობა მოეპოვებინა.

”ტრადიციულად, მარკა ”სონატა” საშუალო ზომის ავტომობილებს შორის, უსაფრთხოების დონეს კიდევ უფრო მაღლა სწევს ხოლმე და ამ მხრივ, გამონაკლისი არც ახალი ”სონატაა”. 2006 წლიდან მოყოლებული, ”სონატას” სტანდარტულ აღჭურვილობაში, სტაბილურობის ელექტრონული კონტროლის სისტემა შედის, 2011 წლის მოდელი კი უსაფრთხოების მხრივ, კიდევ ერთი წინ გადადგმული ნაბიჯია, რაც უსაფრთხოების მხრივ, მას თავისი კლასის ლიდერად წარმოაჩენს”, - ნათქვამია ”ჰიუნდაი მოტორ ამერიკას” მთავარი აღმასრულებელი ჯონ კრაფჩიკი

”ჰიუნდაი სონატას” სტანდარტულ ეკიპირებაში შედის: ექვსი აირ-ბალიში, მათგან ორი წინაა, კიდევ ორი, წინა სავარძლებს გვერდითა დაჯახებისას იცავს, უკანა სავარძლებს კი გვერდითა ფარდა-ბალიშები იცავს. წინა სავარძლებს აქვს თავის და კისრის დამცავი აქტიური სისტემები. ყველა დასაჯდომ პოზიციას აქვს უსაფრთხოების სამწერტილოვანი ღვედები, წინა სავარძლების ღვედებს წინასწარი დამჭიმები ემსახურება, რაც ღვედისგან ტრავმის მიღების ალბათობას ამცირებს. უკანა სავარძლებს კი ბავშვის სავარძლის სპეციალური სამაგრები აქვს. რაც მთავარია, ავტომობილის სალონი ფოლადის ზემტკიცე სტრუქტურითაა დაცული.

უსაფრთხოების აქტიური სისტემებიდან, ”სონატას” სტანდარტულ ეკიპირებაში შედის: სტაბილურობის ელექტრონული კონტროლი (ESC), ბლოკირების საწინააღმდეგო სისტემა (ABS) და მუხრუჭებზე ზეწოლის გადანაწილების ელექტრონული სისტემა (EBD), ასევე სისტემა ბრეიკ-ესისტ (მუხრუჭების დამხმარე), რომელიც ექსტრემალური დამუხრუჭებისას, მუხრუჭებზე მაქსიმალურ ძალას გადაანაწილებს.

ცნობისათვის, NHTSA-ს ახალი, გამკაცრებული სატესტო პროგრამა ამიერიდან გვერდითა ქრეშ-ტესტებსაც ითვალისწინებს. გარდა ამისა, მხედველობაში მიიღება სისტემები, რომლებიც ავარიის თავიდან არიდებას ემსახურება. დაკიდევ, ქრეშ (დაჯახებაზე) ტესტების დროს, ასევე იყენებენ მანეკენ ქალებს და იმ ექსტრემალურ სცენარებს, რომლებშიც შეიძლება ქალი იყოს გარეული.

No comments:

Post a Comment