Wednesday, June 24, 2009

სრულამძრავიანი ტრანსმისია მე-7 სერიის ბეემვესთვის

24 ივნისი

”ბეემვე” ფრანკფურტის ავტო შოუზე სადებიუტოდ ამზადევბს თავისი ფლაგმანის, მე-7 სერიის სედანის სრულამძრავიან ვერსიას. ბენრი ბავარიელებისგან ამ ნაბიჯს კარგა ხნით ადრე ელოდა, რადგან მათი ბევრი კონკურენტი ასეთ ავტომობილებს დიდი ხანია, სთავაზობს მყიდველს.

სრულამძრავიანი ტრანსმისიით აღჭურვილ მე-7 სერიის სედანს ინდექსად xდრაივ მიეწერება. ამასთან ასეთი ტრანსმისია მხოლოდ 407-ცხენისძალიანი 750i-სთვის იქნება განკუთვნილი. ჯერჯერობით უცნობია, იგივე ტრანსმისიას თუ შესთავაზებენ იმ მყიდველს, რომელიც უფრო მცირელიტრაჟიანი ძრავით აღჭურვილი სედანის, ან დიზელისძრავიანი მე-7 სერიის შეძენას მოისურვებს.

სწორ გზაზე გადაადგილებისას, ბავარიელთა სრულამძრავიანი ტრანსმისია ძრავის მაბრუნი მომენტის 40%-ს წინა ბორბლებს აწვდის, დანარჩენ 60%-ს კი - უკანა ბორბლებს. მაგრამ თუ გზის ხარისხი უარესდება, მაშინ უკანა ღერძს მაბრუნი მომენტის 80% მიწოდება. გარდა ამისა, მაბრუნი მომენტის განაწილება საჭის რგოლის მობრუნების კუთხეზეც არის დამოკიდებული.

გერმანულ გამოცემა ”აუტო მოტორ უნდ შპორტის” ინფორმაციით, სრულამძრავიან მე-7 სერიის მოდელებს უფრო მაღალი კლირენსი ექნება. გარდა ამისა, ისინი დაღმართზე მოძრაობისას დამხმარე სისტემითაც (ჰილ დესცენტ) დაკომპლექტდებიან.

სრულამძრავიანი მე-7 სერიის მოდელი ჩვეულებრივზე 50 კილოგრამით მძიმე და 2 500-2 800 ევროთი ძვირი იქნება. ჩატარებულმა საგზაო ტესტებმა გამოავლინა, რომ ამ ზედმეტი წონის გამო, საწვავის მოხმარება ყოველ 100 კილომეტრზე 0.2-0.4 ლიტრით გაიზრდება.

No comments:

Post a Comment